• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

de ironizing carrosserrie

ALFIrE

Detailing chief
12 sep 2008
264
100
Hey,

welke producten gebruiken jullie om de auto zelf vrij te maken van vliegroest en aanverwanten?

mijn iron-x soap is op, en dacht om de monello non-ferro te bestellen.

maar om een ganse auto te benevelen lijkt me dit nogal duur / verspilling?

PS heb een witte auto, 3 maand oud en sta versteld hoeveel oranje puntjes er al op te vinden zijn. 1e dag na ontvangst werd hij al in sealant gezet dus gaan de meeste er wel makkelijk af. je kan je dus voorstellen hoeveel ijzerdeeltjes je kan vinden op donkere lak...

Monello Non-Ferro is the way to go!

Auto gewassen, innevelen en na een paar minuten een keer met een vochtige spons/mitt er overheen.

ik heb laatst de heractivatiebundel aangeschaft maar begrijp deze eigenlijk niet zo goed, er wordt een witte spons bijgeleverd maar hoe "heractiveer" ik deze dan?

Innevelen op een natte auto paar minuten laten inwerken, en dan heractiveren met de mitt/spons en dan afspoelen, drogen of eerst kleien wat je de voorkeur geeft.

• Leuk
Reacties: Altos