• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De juiste beslissingen nemen zonder al teveel zijstraten..

Aangemeld voor de eerstkomende DAPClinic komende maand!
Schaf ik daar, na gedegen overleg wel alles aan wat ik nodig heb..zal toch wel een leuk voordeeltje aan vast zitten? :)^

Heb overigens mijn vader gelijk ook als introducee uitgenodigd en aangemeld, vind íe wel leuk alles wat met auto's te maken heeft..

Ben benieuwd, heel oppervlakkig zit mijn TT onder de kleine krasjes en dingetjes, het lijkt of hij al een keer echt goed gedetailed is bij Audi, de glans is er zeker!
Ik weet dan ook een klein vogelstrontplekje te zitten en inmiddels heb ik een paar kleine putjes op mijn motorkap.
Geen swirls zag ik zo...

Komt vast goed over een tijdje!
 
Denders zei:
het lijkt of hij al een keer echt goed gedetailed is bij Audi, de glans is er zeker!

rofl
Lijkt mij sterk, ook daar gooien ze er even een poetstol overheen.. mijn Zwarte A4 zat ook onder de hologrammen toen ik ophaalde bij de dealer.
We zullen er bij de clinic even kritisch naar gaan kijken :D
 
:)^ Zeker weten, lijkt me heel leuk!

Met een lamp is het zowieso makkelijker kijken..

De kleine krasjes ben ik zelf verantwoordelijk voor, door spons enz. denk ik want die zag je eerst niet.

Swirls had ik eerst wel heel erg op mijn Ibiza maar ja die ging weleens door de "goede" wasserette..wist ik veel haha

De TT was als 3e auto gebruikt en die mensen waren altijd al gek van de TT en hadden een nieuwe gekocht.
Ter zijde: Zaten wel 2 cd's (!!!) vast in het mechaniek / de sleuf kwam ik achter... lekker slim, opengemaakt en eruit gehaald en niks aan het handje, gelukkig! Gebruik zelf nooit meer cd's maar de concert2 radio moet ook gewoon prima zijn!

Komt vast he-le-maal goed na de clinic!
;)