• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

de kleinste collectie!!

Graag gedaan, was gezellig! Die Corsa heeft zeker een hele harde lak zeg ]-0
Een Alfa of Subaru lak is wat dat betreft een stuk gunstiger om te hebben.

Je collectie groeit al lekker hoor :)^
 
@H@rm,
blijkbaar heb je ons beter gezien dan wij jou. Of zat je toevallig in een vrachtwagen? Er toeterde namelijk een vrachtwagen toen we buiten bezig waren en zowel Dibbuz als ik konden niet goed zien wie er toeterde.
 
Dan heb je toch iemand anders gezien. Ik ben sindskort wel getrouwd, maar vrouwlief was er niet bij en ik heb geen kinderen. Ik was er pas rond half vier.
 
Vorige week de laatste spullen opgehaald in B'hoek (1x raden wat dat was... :-b ). Het werd dus wel weer tijd voor een fotootje voor het nageslacht.

DSCN2695.jpg


Alvast op de lijst voor 2009: :rules :)
- Grit guard
- Brinkmann
- foam gun
 
Goed bezig. Ik zal in de buurt van Alblasserdam goed opletten of ik een blinkende zwarte Corsa tegenkom.
 
De eerste bestelling van 2009! Het gaat langzaam aan ergens op lijken. De aanwinsten van vandaag:

- PB Super Slick & Wax
- LC oranje 5,5 inch pad
- Carrand Microfiber Max Supreme Drying towel
- Bilt Hamber soft clay 200gr
- Langka Paint Chip Repair Kit
met als toegift The Bone. Altijd handig, dan gaat de oude gebruikt worden voor wat viezere delen.

Niet te koop, maar wel zeer waardevol was de uitleg en assistentie van Dennis! :cool:

Nu alleen even een foto voor de nieuwe aanwinsten, tzt mak ik wel weer een totaaloverzicht.
DSCN2724.jpg
 
Mooie aanwinst Martin. Ik ben benieuwd naar de klei, daar heb ik al veel goede verhalen over gehoord!
 
Volgens mij valt het hele huis in elkaar als je Poorboys roept !
Mis je nu nog een flesje of heb je alles van PB al in je collectie zitten ?

Gr. Arjan
 
Juffer1 zei:
Volgens mij valt het hele huis in elkaar als je Poorboys roept !
Mis je nu nog een flesje of heb je alles van PB al in je collectie zitten ?

Gr. Arjan


Hahaha! :-b :-b
Nou, er ontbreekt nog wel het een en ander uit de PB lijn, zoals bug squash, quick wax, Spray&Gloss etc etc. Het gaat er mij niet om dat alles van Poorboys moet zijn, maar het is zo'n beetje het enige merk dat zonder problemen in de volle zon gebruikt kan worden. Aangezien ik geen garage oid heb, ben ik tot buiten 'veroordeeld' (buiten detailen vind ik overigens wel lekker, zeker 's zomers). Bovendien bevallen de producten me doorgaans goed, maar ik ben altijd in voor andere merken.
Bij elkaar past het net achterin de auto :D Maar het zit allemaal in een paar kratten en gaat er makkelijk in. Volgende week zaterdag wordt de beautycase uiteraard ook weer in z'n geheel meegenomen.
 
Bovennatuurlijke krachten hebben aangegeven dat er toch weer geld moest worden uitgegeven en dus zijn in de afgelopen tijd weer nieuwe spullen aangeschaft:

- Wolfgang Tyre dressing + Lake Country Dressing Applicator
- Poorboys Quick Wax Plus
- Mother's Fender Well Brush
- Cyber Clean (overigens bij de Blokker gehaald)
- Pro Vision Rain Clear Repellant Wipe

Overige aankopen zijn vooral ter vervanging. Het mooie weer is in aantocht, dus dan is voldoende voorraad een must :grinning:
- Black Hole (grote fles)
- Natty's Blue
- SSR1
- extra DMT groen
- nieuwe rol 3M tape
- EX-P

Alles staat in de schuur, maar dan wel in inmiddels 4 kratten. :grinning:
 
Heb je de Langka Paint Chip Repair Kit gebruikt? Wat zijn je ervaringen. Ik heb ook zo'n corsa als jij hebt, alleen een 5 deurs.
Ik heb van de winter zelf een kras gemaakt op het tussenstuk van bestuurdersportier en achterportier, dat is volgens mij gelakt kunststof. En best wel een diepe, ik was dus meteen diep ongelukkig.