• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Sonax Saga: De Dood van een Alcantara Interieur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tim hoeft het ook niet meer hoor...

Nu alles met 40% korting, Op=Op
Carclean.com houdt een totale leegverkoop van haar Sonax voorraad. Alles moet weg! Met maar liefst 40% korting worden de producten aangeboden.

Profiteer ervan zolang het kan! De aanbieding geldt zolang de voorraad strekt!

klikkerdeklik
 
Even een update: ik heb via Tim bericht gekregen dat Sonax een concreet bod wil doen, zonder verdere voorwaarden of haken en ogen. Carclean doet daar een bedrag bovenop, en de rest van de herstelkosten is voor mijn rekening.

Als men dit bod aldus concretiseert ben ik genegen hiermee akkoord te gaan, vermits het nu dan ook binnen zéér korte tijd rond is. Het is uiteraard niet helemaal de uitkomst die ik nog steeds voor redelijk en rechtvaardig houd, maar als dit inhoudt dat het hele gedoe hiermee over is kan ik er genoegen mee nemen.

Via een rechtszaak liggen er weliswaar goede kansen, maar m'n gezondheid laat de laatste tijd zeer te wensen over, en de stress van dit hele gedoe draagt niet bij aan verbetering. Met name om die reden zal ik het bod zoals Tim mij heeft overgebracht accepteren. Dan kan m'n interieur binnenkort hersteld worden, en kan dit chapiter afgesloten worden.



Het wachten is nu op nader bericht, of beter nog, een bijschrijving op m'n bankrekening. Helaas duurt ook dit al weer even, maar ik ga er vooralsnog vanuit dat dit een oprecht bod is.

Ik houd jullie uiteraard op de hoogte...

Wordt vervolgd...
 
Ik zoek steeds naar woorden om uiting te geven aan mijn emoties over dit onderwerp....

Ik wordt heen en weer geslingerd tussen intens verdriet en zéér grote woede.
Nog steeds snap ik niet waarom dit soort zaken kunnen gebeuren, en ook snap ik niet waarom bedrijven en de mensen daarachter niet inzien wat voor impact dit kan hebben op het leven van iemand.

Ik hoop oprecht dat we eerdaags foto's tegemoet kunnen zien van een schitterend nieuw interieur in de S8, wat recht doet aan het uiterlijk van de wagen, en de zorg die de eigenaar besteed aan deze wagen.

Sven, in gedachte steeds bij je......en dat Ronin maar snel weer schaamteloos voor de dag mag komen !!
 
Succes! En dat deze ellende maar snel afgelopen mag zijn en de S8 weer in ere hersteld wordt.
 
Ik duim voor je..! :)^

En kan ook ergens begrijpen dat je dit hoofdstuk wil afsluiten ,niet dat ik akkoord ga met hoe alles door sonax afgehandeld wordt.
Op een goede afloop..
 
Sven,

Ik hoop echt dat je dit hoofdstuk hiermee kunt afsluiten, wellicht zelf wat bijleggen, maar als je dan in je spiksplinternieuwe interieur stapt kun je er des te meer van genieten!

Ben benieuwd hoe snel er gehandeld wordt door de verschillende partijen in deze kwestie.

Komt allemaal goed.
 
Ik hoop inderdaad dat Sonax nu snel over de brug komt. Het blijft jammer schandalig dat het op deze manier moet en dat Sonax niet als bedrijf hun verantwoordelijkheid neemt.

Maar je gezondheid is uiteindelijk veel belangrijker. Ik weet een beetje uit mijn eigen omgeving hoe het voelt om een speelbal te zijn van allerlei instanties en ik weet ook dat dit een mens zeker niet in de koude kleren gaat zitten.

Ik hoop dan ook dat het nu inderdaad snel afgehandeld kan worden, zodat je verder kunt en weer volledig kunt genieten van je schitterende bolide.

P.S. Had iemand in dit topic al gemeld dat Tim (in tegenstelling tot Sonax) deze zaak wél zeer professioneel en genereus aanpakt. :grinning: :)^
 
Sven: s6 met de s8! Hopelijk is de black beauty binnenkort weer echt beauty
Maar zoals hierboven al vermeld: je gezondheid is veel belangrijker. Niet ernstigs mag ik hopen?

Inmiddels is op het forum iederen er wel van doordrongen dat sonix op z'n zachtst gezegd zich niet van z'n beste kans heeft laten zien. En dat de ervaringen via de mond-tot-mond-reclame maar hun uitwerkingen mogen hebben. Complimenten voor Tim in deze zaak. Da's pas opkomen voor je klanten. :)^
 
En nu maar hopen dat het dit keer wel echt gemeend is........ Hopelijk wordt dit keer alles netjes afgehandeld, balen alleen dat je er zelf toch nog geld op komt bij aant leggen!
 
Sven, ik ben blij voor je dat je er eindelijk een punt achter kunt zetten, wat sonax betreft zijn we er hier allemaal wel klaar mee, en dat laten we iedereen weten, wat Tim en Carclean.com betreft :)^ voor zijn inzet om het tot een bevredigende oplossing te brengen en zijn aanbod een deel van de schade voor zijn rekening te nemen.
 
Nee, nog steeds geen nader bericht.... Ik had eigenlijk gehoopt dat het voor dit weekend toch wel een keer rond zou zijn. Een beetje gemoedsrust zou geen kwaad kunnen ondertussen. :|

Bedankt voor jullie medeleven en support mannen, ik waardeer het zéér! :cool:
 
@ Sven: hopelijk kun je het hiermee afsluiten.

Ik blijf erbij dat ik denk dat Sonax in deze zaak geen aanspraak kan maken op haar bedrijfs-, aansprakelijkheid-, of productverzekering. Dit zal waarschijnlijk komen vanwege het feit dat ze eerst initiatieven (zelf testen en uitspraken doen) genomen hebben, alvorens dit te melden op hun verzekering.

Sonax is gewoon terug gaan krabbelen omdat ze het nu zelf moeten opknappen. Dit zijn namelijk, mijns inziens, niet de bedragen waar verzekeringsmaatschappijen moeilijk over doen. Het kost aan expertise bijna meer dan de daadwerkelijke schade.

Even tussendoor: hebben jullie ooit een schadeexpert (via je je eigen rechtsbijstandsverzekering) ingeschakeld? Dit werkt (mijns inziens) makkelijker dan een advocaat. Mijn beleving is dat experts het vaak onderling afhandelen, inhoudelijke kennis hebben en de algemene belangen in ogenschouw nemen in plaats van via het rechtsstelsel enkel voor het belang van de client op te komen en vooral uren te schrijven. Dit geeft, naar mijn idee, veel sneller en vaak beter resultaat. Daarbij hoef jij dan helemaal niets meer te doen. Daar zijn de experts voor.

En daarnaast: kom op zeg, ik denk dat Sonax meer geld verloren heeft aan imagoschade dan de daadwerkelijke herstelkosten. Bah, bah en nog eens bah. Ze maken niet alleen maar slechte producten, zeg ik uit ervaring, maar nu zorgen ze er wel voor dat ik iedereen afraadt om Sonax producten te kopen, bijvoorbeeld.
 
Thanks Reinder!

Naast de advocaat is er inderdaad ook een schade-expert ingeschakeld. Maar laten we hopen dat het deze week nu eindelijk wordt afgerond, dan is dat verder niet meer nodig.

Ik ben nog steeds van mening dat het gewoon volledig vergoed had moeten worden, zoals ook is toegezegd. Maar zoals ik al even aangaf laat m'n gezondheid te wensen over, en de stress die dit gedoe met zich meebrengt is niet erg bevorderlijk. Dat is toch nog net even belangrijker dan materiële zaken, vandaar dat ik het nu liefst zo snel mogelijk wil afsluiten. Het wachten is iedere keer wel weer ergens op, en die onzekerheid brengt ook weer stress met zich mee...

Enfin, het valt te hopen dat alle neuzen nu dezelfde kant op wijzen en het z.s.m. wordt afgehandeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.