• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De Spaanse schone winterklaar gemaakt.

Bedankt mensen voor de leuke berichten!:-)^ , Toch een groot stuk van waardering van het geen wat je doet en dit uit monden van echte lief hebbers en mensen die zelf ook hele mooie dingen posten. Dit is dus de grote kracht van en siert dit forum enorm!

-Dennis -VR6, Het zijn 19'' wielen, maar 18'' zou ook netjes staan.

-Dibbuz , Ik ken het probleem met de verlaging in de stad, dat komt de doorstroming van het verkeer niet ten goede.Toch is hij niet te overdreven laag en kan ik overal wel normaal overeen, uiteraard moet alles wel met beleid.

-MC shine, ook ik heb al die VW en audi logo's gezien. Alleen pronkt het geheel wel onder de spaanse vlag en is en blijft het een aftermarket VW hoe je het wendt of keert.

-Paulus, bedankt voor het compliment! Over de bestuurders stoel zit een stoel hoes omdat ik dagelijks naar het werk moet rijden, op deze manier probeer ik mijn stoel tegen slijtage en vervuiling te beschermen. Niet echt een top gadget maar wel functioneel.

Voor iedereen die ik vergeten ben normaals bedankt voor de positieve feedback en reacties.

Groeten, Rick

Verrrrrry nice.

Alleen heb ik 1 vraag, normaal zit er altijd vet/olie op de scharnieren. Dit is neem ik aan om soepel te lopen. Nu heb jij dat allemaal weg gepoetst. Is dat geen probleem?

Goede vraag Kawouter, Ik heb idd eerst al het olie en vet weg gewerkt, daarna heb ik het voorzien van een dun laagje wit vloeibaar vet. Het is wel de bedoeling dat het geheel soepel loopt en niet piept en kraakt maar van die grote dotten erop wat ze in de garage doen vind ik wat slordig en overdone.