• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

de ultieme wetlook

Steven750iL

Detailing rookie
19 apr 2011
82
0
Niet echt een show-off, maar ik ben toch best trots of deze foto, genomen toen ik laatst stond te poetsen met RogierV12
Kan aan mij liggen, maar vind je ook niet dat mijn auto er hier bijna vloeibaar uitziet? ... en niks gephotoshopt he :-d
Ik had m gewassen met PW's Slick & Suds, gekleid met de kit van Mothers, daarna paintcleaner van Meguiars, collnite 845 en banana armour van DJ

IMG_1698.webp

Potjandikkie kerel, sluit de putten van de riolering .... straks spoelt ie weg hahaha :lol
Gekkigheid, ziet er fantastich uit !
Denk dat je aan Rogier ook een hele goede hebt van wat ik tot op heden heb gelezen / gezien.
De 7-club gaat in elk geval qua schittering met sprongen vooruit

Bedankt voor die lekkere veren in me reet mk-us :lol

Ik zit idd steeds meer 7clubleden gek te maken met carclean.
Het detailvirus verspreid zich vlug hahaha

Mijn Corrado heeft ook een erg mooie wet look vind ik zelf. De eerste foto is net na een wasbeurt en de 2e is een paar dagen na een wasbeurt. De foto's zijn natuurlijk onbewerkt.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]