• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Porsche 911 – MY1988 – Zwart – Dtld by Aficior

@arjen911
Dank voor het beantwoorden van de vraag over de verwarming aan het plafond. Het moest wel zoiets zijn, alleen heb ik teveel naar jouw auto gekeken en niet naar het plafond, waardoor ik die ventilator niet opgemerkt heb. Ik weet zeker dat het prima functioneert, want anders had iemand als jij dat ding niet aan het plafond hangen.

@shaguar
Beste Kees. Dat is er weer eentje om te onthouden. Dank daarvoor.
Telkens weer verras jij mij met jouw kennis over dit merk, terwijl jouw avatar en nickname doen vermoeden dat je meer hebt met Engelse auto's.

@bzguy
Lijkt zeker het zusje van de jouwe. Heb indertijd jouw detailverslag met belangstelling gelezen. Ziet er ook perfect uit.
En op je vraag of het logo terug is gekomen, denk ik namens de eigenaar te mogen reageren en je te mogen melden dat dit er inderdaad weer op gekomen is.
 
Zo, ik had het topic al voorbij zien komen, maar heb nu ook de tijd genomen om de tekst tussen de plaatjes te lezen. :schaam

Prachtresultaat, mooi gedetailleerd verhaal.. uitvoerig aangepakt; je bent duidelijk een detailer! :cool: