• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De voorstel ronde waar alles begint

Fluffyfluf

Detailing rookie
17 mrt 2024
4
15
Goedenavond allemaal , na bijna 2 weken gezamelijk lezen op het forum werd het tijd om na het registreren ook een eerste stap te zetten,voorstellen.
Ik ben fluf ,35 lentes jong en ben (euh wij zijn) trotse bezitter van een mooie vw.

Een groentje op dit gebied dus veel lees werk hier met gevolg tien tabbladen met topics open staan over hoe en wat met gevolg niet meer te weten wat stap 1 ook alweer was.. maar ik heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen uiteindelijk haha en anders kan en mag ik vast een beroep doen op jullie om weer verder te komen.

Nou tot zover:blush:
 
Dank jullie wel:). Ik zal mijn producten binnen kort even toelichten wat ik al heb en wat ik nog niet hebt of nog moet hebben maar zit even met iets in de knoop.. voor interieur heb ik spray en wipe (vlekken etc apc+d) maar ik heb nog geen voedend iets.. nu zijn ook hier tig verschillende voedende stoffen te vinden maar wat zeggen jullie:
Pb natural look
Gyeon preserve
Vrp natural shine.
 
Laatst bewerkt:
- Natural Look vind ik persoonlijk een goede dressing en de geur is geweldig.
- Preserve is ook prima, maar ik mis dan de geur.

- De Natural Shine ken ik niet uit eigen ervaring, maar lees dat deze ook op het exterieur gebruikt kan worden. Waar Natural Look en Preserve dan zullen vlekken, zal die dat niet doen, maar heb je wel grotere kans dat het glimmender zal zijn. (Leuk als je dashboard dan glimt en reflecteert in je voorruit :p )

Bij dit soort producten is het vaak een kwestie van proberen en kijken wat naar jouw wens is. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Fluffyfluf