• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De voorstel ronde waar alles begint

Stel je vind het toch te glimmend, klein beetje water er bij in een ander flesje.

Gyeon geeft zelfs in hun eigen omschrijving aan dat het 1:5 verdund mag worden. Je kan het dan bij voorbeeld makkelijker sprayen om je motor of bijv in je wielkuipen.

Omdat het kan :)
 
Oke Scholl kende ik dus nog niet ,word er ook niet beter op als er zoveel producten bestaan en daar de juiste uit te kiezen:joy:.

Nee het moet ook geen glimglim gaan worden nee maar mooi strakke voedende satijn look vind ik wel :heart_eyes:.

De vrp heb ik afgeschreven dus ,blijft over scholl (moet ik nog in gaan lezen) pb en gyeon.. mijn idee is ook denk ik de pb te nemen als ik de filmpjes zo bekijk. Maar wat gebruiken jullie dan aan de buiten kant ruitenwisser plaat bijvoorbeeld gezien pb niet op de buitenkant kan? .. bedankt voor jullie behulpzaamheid
 
Kunststof en rubber op het exterieur kan je bijv met Nanolex - Trim Rejuvenator behandelen, met een coating zoals bijv. Gyeon - Trim of een dressing met pigment zoals Solution Finish. (Enkele opties)

De laatste tijd is het koud en nat, dus dan is een coating aanbrengen niet altijd gunstig. Ikzelf heb de laatste tijd veelal een bandendressing zoals Gyeon - Tire gebruikt naar tevredenheid. (Ja, bandendressing op het kunststof en rubbers :p )
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Fluffyfluf
Sorry voor mijn late reactie :tired_face: wat slim trouwens maar dan heb je de gyeon Tire blauwe fles? Ik heb de geyon Tire Express ,dat zal wel weer niet willen zeker omdat die op water basis is?o_O
 
Ik denk dat je Q verkeerd begrepen hebt.
Als Q ergens in de zin het woordje 'of' had gebruikt, zou het overigens wel wat duidelijker zijn geweest.
Qua kunststof in het exterieur heb je een paar opties, zoals een dressing als Poorboys Trim Restorer of een SiO2 coating als de genoemde Gyeon Trim.
Nanolex Trim Rejuvenator is weer net even wat anders. Het is geen coating, brengt een beetje aan als een dressing en heeft een goede standtijd.

Kortom: een product is genoeg; je hoeft niet nog een ander product eroverheen aan te brengen.
 
Laatst bewerkt:
Herstel: Q heeft het wel netjes aangegeven in zijn post. Hij geeft een aantal opties aan (A, B of C).
Ik ging uit van de quote in je post en daar stond niet de hele eerste zin in vermeld.
 
  • Leuk
Reactions: Quantoxx