• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

De winter komt eraan en Carclean.com heeft als één van de eerste een leuk product: Wipersti

Leuk gevonden :-)^

Lijkt me wel diefstal gevoelig die dingetjes :-/

Een aluminium folie voor de voorruit is net zo praktisch en 'bestand' tegen diefstal aangezien deze vastgeklemd wordt tussen de portieren.

Ik denk dat het geen man opvalt, Ik gebruik idd ook zo'n matje, maar die net niet breed genoeg voor mn voorruit. Voor dat geld probeer ik het gewoon, alleen niet vergeten eraf te halen, kan flink krassen denk ik als je perongelijk je ruitenwissers aan zet.

Vanaf waarneer komen deze dingen op de site dat je ze kan bestellen. voor die prijs kunnen we het gewoon proberen

of ben ik nu te vroeg met vragen

Nee hoor je bent niet te vroeg met vragen, en mocht dat wel zo zijn geweest, dan gaf ik gewoon geen antwoord. ]d~^

De productie is gestart en als het volgens planning verloopt, zijn de sticks met ongeveer drie weken voorradig. :jippie

Volgens mij valt diefstal prima mee!

Er is hier, in de 22 jaar dat ik hier woon waar ik nu woon, in heel de straat nog maar 1x ingebroken. Vraag dan ook niet waar ik woon.. Laatste keer dat er was ingebroken was in jawel 1994!

Verwacht ook niet dat ze zullen worden gepikt, en ach anders is dat maar zo, die 4 euro is zo verdient en kan zo nieuwe bestellen 8d

Ben benieuwd of er ook meer wintergadgets komen :lol

Tim zei:
Nee hoor je bent niet te vroeg met vragen, en mocht dat wel zo zijn geweest, dan gaf ik gewoon geen antwoord. ]d~^

De productie is gestart en als het volgens planning verloopt, zijn de sticks met ongeveer drie weken voorradig. :jippie

Mooi ff 3 weken geduld hebben (kan ik gelijk wat andere dingen verzinnen om in 1x mee te bestellen)

Wat leuk ze hier terug te zien. Zag laatst al een artikel in het Dagblad van het Noorden over Kora en Allard uit Zuidlaren. Leuk alternatief i.p.v. een paar kurkjes...

En de ruitenwissers omhoog zetten kan niet want?

EDIT: Oke, op een Peugeot 308 kan je de ruitenwissers niet omhoog zetten, maar de meeste andere auto's toch wel?

Ik weet niet de precieze hoogte van de wipersticks maar een behoorlijk aantal nieuwere auto's kunnen de wissers voor niet omhoog ivm de motorkop.

Nieuwe VW's en een aantal Peugeot's kunnen in ieder geval niet recht omhoog gezet worden.

EDIT:

Op de foto's komen de wissers maar een minimale afstand omhoog dus ik denk dat het geen problemen moet opleveren.

Jeroen zei:
Volgens mij valt diefstal prima mee!

Er is hier, in de 22 jaar dat ik hier woon waar ik nu woon, in heel de straat nog maar 1x ingebroken. Vraag dan ook niet waar ik woon.. Laatste keer dat er was ingebroken was in jawel 1994!

Verwacht ook niet dat ze zullen worden gepikt, en ach anders is dat maar zo, die 4 euro is zo verdient en kan zo nieuwe bestellen 8d

Ben benieuwd of er ook meer wintergadgets komen :lol

Bij mij valt dat helaas niet mee. Inbraken vallen mee, maar er is hier in het appartementen compex nu de afgelopen maand al 4 keer nieuw draadglas in de kozijnen gezet omdat het er uit wordt geschopt. Dat soort mensen doen ook zeker niet moeilijk om even een dingetje onder de ruitenwissers mee te nemen. En als je pech hebt zijn je wissers zelf en misschien je spiegels ook weg. Alles slopen ze hier.

Ik ga mijn ruitenwissers echt niet omhoog zetten,....

De eerste de beste slimmerd weet misschien snel dat je die er zo af kunt trekken...
Zitten bij mij niet geborgen, soort van mannetje/vrouwtje idee.

Wisser glijd over een klein rond buisjeachtig iets heen in verticale toestand, doe je hem horizontaal zit die geborgd tegen stukje metaal, wat zorgt
dat tijdens het wissen de wisser er niet vanaf vliegt.

Heb namelijk al eens gehad, dat ik mijn auto aan het wassen was, en de sproeier tegen de ruitenwisser hield, viel die er af 8d

Dus dan is zo'n stickje best een leuk alternatief, zeker voor in de winter, want ben er zo geen fan van, om 's winters de wissers hoog en blood omhoog te laten staan...

O maar jeroen, dan kan jij je wissers gewoon mee naar binnen nemen. Das pas handig. Zijn ze nog warm ook nog ;-)

Ik las op de site van WiperStick dat er ook een speciaal model is voor vrachtwagens en busjes verkrijgbaar is.
Zijn deze ook bij Carclean te bestellen?

Jeroen zei:
Ik ga mijn ruitenwissers echt niet omhoog zetten,....

De eerste de beste slimmerd weet misschien snel dat je die er zo af kunt trekken...
Zitten bij mij niet geborgen, soort van mannetje/vrouwtje idee.

Wisser glijd over een klein rond buisjeachtig iets heen in verticale toestand, doe je hem horizontaal zit die geborgd tegen stukje metaal, wat zorgt
dat tijdens het wissen de wisser er niet vanaf vliegt.

Heb namelijk al eens gehad, dat ik mijn auto aan het wassen was, en de sproeier tegen de ruitenwisser hield, viel die er af 8d

Dus dan is zo'n stickje best een leuk alternatief, zeker voor in de winter, want ben er zo geen fan van, om 's winters de wissers hoog en blood omhoog te laten staan...

Haha, dat klopt, de 207 van mn ma heeft hetzelfde systeem, wel heel makkelijk om ze te vervangen, was echt 10 seconden werk :D

Leuke uitvinding, al heb ik er prive niks aan omdat onze auto's binnen slapen. Voor onze vrachtwagens vind ik het wel erg handig, denk dat ik het maar eens moet overleggen op het werk.

fabia2.0 zei:
Ik las op de site van WiperStick dat er ook een speciaal model is voor vrachtwagens en busjes verkrijgbaar is.
Zijn deze ook bij Carclean.com te bestellen?

Uiteindelijk wel, maar dan in standaard kleuren en zonder opdruk.