• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

deca8309 volgt de rest

Deca8309

Detailing rookie
18 mei 2012
34
0
hallo

bij deze stel ik mij ook eens even voor

mijn naam is michel en heb een lasige vrouw ;-) en een pracht van een dochter

ben eigenlijk altijd bezig geweest met auto s, al van kinds aan ben ik besmet met het virus

mijn vader en opa zijn altijd bezig geweest met motorsport ikzelf heb jaren met een icc kart gereden maar toen we ons
huisje gekocht hebben hebben we besloten om er mee te stoppen omdat het toch tamelijk kostelijk is

mijn oom heeft een carroserie bedrijf en ben daar sinds ik een jaar of 14 was(tot een jaar of21) altijd gaan helpen en heb daar toch veel geleerd(ben er nu 30)

daar heb ik ook vaak auto s gekuist voor de klanten hem kwamen afhalen en ben ik een beetje besmet geweest door het virus

vele jaren later heb ik besloten om er terug mee te beginnen als zestandige in bijberoep(verleden maand)
het gaat mij eigenlijk het meest om de passie dan om de facturen die ik moet aanrekenen aan de mensen maar helaas kan dit niet anders als zelfstandige in bijberoep

heb de mensen van carclean gecontakteerd en hebben mij een lijst samen gesteld maar helaas ben ik er niet op ingegeaan omdat volgens de boekhouder beter was de eerste grotere aankoop hier in belgie te doen (iets boekhoudkundig)
waar ik zeker van overtuigd ben is dat ik in de nabije toekomst nog vaak zaken ga kopen bij carclaen omdat ze een echt uitgebeid gamma hebben

dit is mijn starters kit

-autobrite foam pakket
-chemical guys emmer
-chemical guys grid
-chemical guys sael cover
-meguiars wasch mitt
-meguiars wheel brightner
-autobrite fluffy microfiber dryer 2 stuks
-chemical guys blauwe grijze en paarse clay
-meguiars 105 en 205
-nieuwe flex pe 14-2 150 en een backingplate van 125 en 150
-kraus exentriche polijsmachine
-meguiars wollen pad
-chemical guys hex logic pads geel orange groen wit blauw zwart en rood
-chemical guys glossworkz glaze
-smartwax smartsealend
-smartwax concours
-meguiars all season dressing
-meguiars apc
-10x sprayfles
-chemical guys microvezel great big sasqatch 2stuks
-chemical guys microfiber max 2 stuks
-meguiars soft foam applicator pads
-ez detail wheelbrush
-autobrite atlasta trialoy wheelbruch
-iron x
-tar x
-meguiars glass cleaner concentrate
-twistermaxx cleaning gun(tornador)
-stof waterzuiger

voila dat is wat ik momenteel heb indien tips voor bepaalde zaken in de toekomst nog extra bij te kopen en of over te schakelen naar een ander merk mag je dit er ook altijd bij vermelden

groeten michel

Welkom hier Michel!
Iemand die van zijn hobby zijn beroep gemaakt heeft, gaaf zeg.
Kijk met plezier uit naar wat show-offs die je hier in de toekomst ongetwijfeld zult gaan posten.
Veel leesplezier op dit forum!

Mbt je spulletjes; veeeeeeel doeken ;)
Ik ben overigens wel nieuwsgierig naar waarom je specifiek gekozen hebt voor deze CG hex logic pads en je keuze voor smartwax. Had je al ervaring met polijstmiddelen/ compounds van Meguiars? Ik zou je willen adviseren om eens te kijken naar de Monello lijn en de reviews te lezen. Wellicht zit er een danig verschil in keuze voor merk wanneer het gaat om professioneel detailen. Vandaar mijn vraag...

omdat deze mij zijn aangeraden

ben al een tijdje uit circulatie en in die tijd zijn er zoveel merken en nieuwe produkten uitgekomen dat ik het bos niet meer door de bomen zag

heb nu alles hier bij iemand in belgie gehaald en als ik een vraag heb kan ik deze persoon altijd bereiken
vind dit belangrijk als ik met een dringend probleem zit dat ik altijd op iemand kan terug vallen

als ik nu met andere pads werk waar die verkoper niet zo veel van kent dan gaat die mij ook niet de juiste info in nood kunnen geven denk ik

hij rade mij deze ook aan omdat die van megs een beetje te duur waren om te vernielen(lang geleden da ik nog bij rotary gewerkt heb en je weet zelf hoe snel je pads vernield kunnen worden bij onoplettenheid

indien tips altijd welkom

ga eens kijken hoe hier foto s te posten want heb al 1 wagen die ik kan laten zien in de show-offs

Duidelijk antwoord, dankje!
Wellicht dat je op termijn wat variatie in je collectie aanbrengt, kan ik me goed voorstellen, want eenmaal bezig ligt een verslaving snel op de loer.

Om foto's in je show-off te plaatsen kun je het beste een account afsluiten op bijvoorbeeld photobucket, bij tinypic is dat niet nodig denk ik.
Je kunt dan je betreffende foto's uploaden naar een online album.
Als je die foto's dan hier wilt tonen, kopieer je de locatie van de foto (rechter muisknop) en die plaats je hier tussen:
[ IMG]http://[ / img]

Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom. Altijd leuk om een Belgje op het forum te zien. Zo zie je dat ons klein landje al goed vertegenwoordigt begint te worden;) . Van waar ben je juist?