hallo
bij deze stel ik mij ook eens even voor
mijn naam is michel en heb een lasige vrouw en een pracht van een dochter
ben eigenlijk altijd bezig geweest met auto s, al van kinds aan ben ik besmet met het virus
mijn vader en opa zijn altijd bezig geweest met motorsport ikzelf heb jaren met een icc kart gereden maar toen we ons
huisje gekocht hebben hebben we besloten om er mee te stoppen omdat het toch tamelijk kostelijk is
mijn oom heeft een carroserie bedrijf en ben daar sinds ik een jaar of 14 was(tot een jaar of21) altijd gaan helpen en heb daar toch veel geleerd(ben er nu 30)
daar heb ik ook vaak auto s gekuist voor de klanten hem kwamen afhalen en ben ik een beetje besmet geweest door het virus
vele jaren later heb ik besloten om er terug mee te beginnen als zestandige in bijberoep(verleden maand)
het gaat mij eigenlijk het meest om de passie dan om de facturen die ik moet aanrekenen aan de mensen maar helaas kan dit niet anders als zelfstandige in bijberoep
heb de mensen van carclean gecontakteerd en hebben mij een lijst samen gesteld maar helaas ben ik er niet op ingegeaan omdat volgens de boekhouder beter was de eerste grotere aankoop hier in belgie te doen (iets boekhoudkundig)
waar ik zeker van overtuigd ben is dat ik in de nabije toekomst nog vaak zaken ga kopen bij carclaen omdat ze een echt uitgebeid gamma hebben
dit is mijn starters kit
-autobrite foam pakket
-chemical guys emmer
-chemical guys grid
-chemical guys sael cover
-meguiars wasch mitt
-meguiars wheel brightner
-autobrite fluffy microfiber dryer 2 stuks
-chemical guys blauwe grijze en paarse clay
-meguiars 105 en 205
-nieuwe flex pe 14-2 150 en een backingplate van 125 en 150
-kraus exentriche polijsmachine
-meguiars wollen pad
-chemical guys hex logic pads geel orange groen wit blauw zwart en rood
-chemical guys glossworkz glaze
-smartwax smartsealend
-smartwax concours
-meguiars all season dressing
-meguiars apc
-10x sprayfles
-chemical guys microvezel great big sasqatch 2stuks
-chemical guys microfiber max 2 stuks
-meguiars soft foam applicator pads
-ez detail wheelbrush
-autobrite atlasta trialoy wheelbruch
-iron x
-tar x
-meguiars glass cleaner concentrate
-twistermaxx cleaning gun(tornador)
-stof waterzuiger
voila dat is wat ik momenteel heb indien tips voor bepaalde zaken in de toekomst nog extra bij te kopen en of over te schakelen naar een ander merk mag je dit er ook altijd bij vermelden
groeten michel
bij deze stel ik mij ook eens even voor
mijn naam is michel en heb een lasige vrouw en een pracht van een dochter
ben eigenlijk altijd bezig geweest met auto s, al van kinds aan ben ik besmet met het virus
mijn vader en opa zijn altijd bezig geweest met motorsport ikzelf heb jaren met een icc kart gereden maar toen we ons
huisje gekocht hebben hebben we besloten om er mee te stoppen omdat het toch tamelijk kostelijk is
mijn oom heeft een carroserie bedrijf en ben daar sinds ik een jaar of 14 was(tot een jaar of21) altijd gaan helpen en heb daar toch veel geleerd(ben er nu 30)
daar heb ik ook vaak auto s gekuist voor de klanten hem kwamen afhalen en ben ik een beetje besmet geweest door het virus
vele jaren later heb ik besloten om er terug mee te beginnen als zestandige in bijberoep(verleden maand)
het gaat mij eigenlijk het meest om de passie dan om de facturen die ik moet aanrekenen aan de mensen maar helaas kan dit niet anders als zelfstandige in bijberoep
heb de mensen van carclean gecontakteerd en hebben mij een lijst samen gesteld maar helaas ben ik er niet op ingegeaan omdat volgens de boekhouder beter was de eerste grotere aankoop hier in belgie te doen (iets boekhoudkundig)
waar ik zeker van overtuigd ben is dat ik in de nabije toekomst nog vaak zaken ga kopen bij carclaen omdat ze een echt uitgebeid gamma hebben
dit is mijn starters kit
-autobrite foam pakket
-chemical guys emmer
-chemical guys grid
-chemical guys sael cover
-meguiars wasch mitt
-meguiars wheel brightner
-autobrite fluffy microfiber dryer 2 stuks
-chemical guys blauwe grijze en paarse clay
-meguiars 105 en 205
-nieuwe flex pe 14-2 150 en een backingplate van 125 en 150
-kraus exentriche polijsmachine
-meguiars wollen pad
-chemical guys hex logic pads geel orange groen wit blauw zwart en rood
-chemical guys glossworkz glaze
-smartwax smartsealend
-smartwax concours
-meguiars all season dressing
-meguiars apc
-10x sprayfles
-chemical guys microvezel great big sasqatch 2stuks
-chemical guys microfiber max 2 stuks
-meguiars soft foam applicator pads
-ez detail wheelbrush
-autobrite atlasta trialoy wheelbruch
-iron x
-tar x
-meguiars glass cleaner concentrate
-twistermaxx cleaning gun(tornador)
-stof waterzuiger
voila dat is wat ik momenteel heb indien tips voor bepaalde zaken in de toekomst nog extra bij te kopen en of over te schakelen naar een ander merk mag je dit er ook altijd bij vermelden
groeten michel