• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Soepergrover's spulletjes

Ik had me voorgenomen dit jaar maar wat minder te bestellen. Eerst maar eens wat spulletjes opmaken.
De lijst tot nu toe is dan ook wat bescheidener dan voorheen:

  • 20-1-2011 (potjes geruild met BlackPassatJunior):
  • Dodo Juice - Flat Earth - 30 ml
  • Dodo Juice - Double Wax (soft) panel pot - 30 ml
  • Dodo Juice - Rubbishboy's Original Edition panel pot - 30 ml
  • 18-2-2011:
  • Dodo Juice - Blue Velvet Pro wax panel pot - 30ml
  • Poorboys World - Deluxe Mega-Mega Towel - Koraal - 40x68cm
  • Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Geel - 39x39cm
  • Poorboys World - Deluxe Mega Towel - Groen - 39x39cm
  • 2 Carclean.com - Hi-Tech Foam Applicator
  • 26-5-2011:
  • Smartwax - SmartClay - 180gram
  • Monello - Monello Ibrido Hybrid Wax - Edizione Limitata

Met wat foto's van de laatste aanwinst:
p5260428.jpg


p5260429.jpg
 
T is wel een mooi potje, plus met een bijpassende doos erom. Goed oog voor detail bij cc! Heb je al wat te melden over de look & feel van het product?
 
Joost ben eens wat precieser man! wat voor nootjes? Cashew, pecan, pistache, macadamia, paranoten, hazelnoot, walnoot, kokosnoot?
Wat moet ik nou met van die halve antwoorden?
 
Ik wou toch eens kijken wat ik inmiddels aan spullen heb die ik gebruik om de auto bij te houden.
Vervolgens alles maar bij elkaar verzameld en een fotootje van gemaakt.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Joost, vind jij dat je genoeg waswater hebt met die emmers, na het plaatsen van de grit guard.

Ik zit nog best te twijfelen of ik de GG emmers zal aanschaffen, of de iets kleinere variant. Ik was nu gewoon met simpele 10 lt emmers namelijk.
 
Vorige week wat spullekes uitgewisseld met Zuidwest10.
Mijn fles Pinnacle Bodywork Shampoo is verhuisd naar Zeeland, hiervoor zijn in de plaats gekomen:

  • 25-6-2011
  • halve liter Meguiar's Super Degreaser
  • sample Mothers California Gold shampoo (wat heet sample; heb het overgegoten naar zo'n 300ml Palmolive zeepdispensertje en die zat tot de rand toe vol)
  • bolleke rode Meguiar's klei
  • Glassmaster Pro
Thx Jeroen.

Verder de 1e prijs van de Focusclub poetsmeeting verzilverd. De spullen zijn bedoeld voor een collega van me
(Wouter, voor als je meeleest: het wordt onderhand eens tijd dat je je hier eens voorstelt :ja ):
Daytona Speedmaster Wheelbrush en Gliptone Liquid Leather Gentle Cleaner + Conditioner setje.
 
Hey Joost,

Met wat heb je die "auto" links op de foto ,onder handen genomen :D

Jij hebt al bijna een kamer apart nodig om alles te stallen.

Fraaie collectie hoor.

Danny