• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Soepergrover's spulletjes

Een kleine update. Ik zag dat ik al een tijdje niets meer hier gepost heb.
  • Spullen toegevoegd tussen de laatste update en eind 2011:
  • CarPro C.Quartz - Iron.X Cleaner - 1000ml
  • Monello - Dolce Verde klei - 150g
  • Monello - Ibrido - wooden box for Edizione Limitata wax
  • Cobra - Micro-Restore Concentrate - 3780ml (alweer de tweede gallon; gaat ook hard als je al je doeken en pads ermee schoon probeert te maken)
  • Monello - Peluche Verde Trio
  • Poorboys World - Flesje met sprayer - 250ml
  • Februari 2012:
  • Poorboys World - Bio-Degradable All Purpose Cleaner & Degreaser - 946ml (vorige was ook al bijna op)
  • CarPro C.Quartz - Reload Spray Sealant Sample - 100ml
  • Monello - Edgeless Soft Foam Hand Applicator (4x)
  • Poorboys World - Bug Squash - 946ml (nog meer ter vervanging)
  • Autobrite - Magifoam - 5000ml
  • En van gisteren:
  • Auto Finesse - Lather - 500ml
Wat spullen ter vervanging, wat nieuws om te proberen.
Binnenkort toch maar eens kijken of er niet nog een en ander uit de collectie kan. Ik heb geen supergrote voorraad waxen, maar wel teveel om zelf op te kunnen maken.
 
De AEG heeft plaats moeten maken voor een (nog) iets serieuzer apparaat:

P1010477.JPG
 
De Festool heeft geen standaard afkoppelbaar snoer, maar is er wel aan te maken.

https://forum.Carclean.com/cc_postst3666/How-to-Afkoppelbaar-snoer-aanbouwen-aan-een-machine.aspx

;)
 
nicknameless zei:
De Festool heeft geen standaard afkoppelbaar snoer, maar is er wel aan te maken.

https://forum.Carclean.com/cc_postst3666/How-to-Afkoppelbaar-snoer-aanbouwen-aan-een-machine.aspx

;)

Ja Precies Patrick, en dat was dan ook gebeurd bij de AEG (maar (nog) niet bij deze Festool)
 
Die maatbeker is eerlijk gezegd niet zo'n succes. De maatverdeling is per 100 ml en dat is eigenlijk te grof. Ik heb 'm van de Blokker. Ik heb nog gekeken bij de Hema, Action, Euroland en IKEA, maar nergens hebben ze blijkbaar van die kleintjes met fijnere maatverdeling. Ik heb er wel zo een staan in de keuken (350 ml met verdeling per 25 ml), maar die heb ik daar nodig. En als ik die ook nog ga gebruiken voor mijn autospulletjes, smaakt straks alles naar APC of Spray&Wipe :-&

de kleine maatbeker van OXO van 60 ml werkt heel goed en heeft ook indeling in ounce, tblsp etc. handig als je een keer een buitenlandse fles met oz-maattabellen krijgt. Daarnaast gooi ik ook nooit de maatbekers van hoestdrank weg :blush: voor erg sterkruikende spullen gebruik ik het 1 keer en gooi het dan weg.
oxo maatbeker.png
 
  • Leuk
Reactions: Soepergrover
Laat ik nou vorige week bij mijn vriendin in de keuken zo'n maatbeker hebben gezien (met die schuine rand binnenin, maar wel met maatverdeling in milliliters). Erg handig.
Gehaald bij Cook&Co dacht ik.

Tijdje geleden trouwens dat ik dit topic nog eens heb bijgewerkt.
 
  • Leuk
Reactions: Ozy
Kijk dat is een mooie verzameling,
Heb je ook al pilletjes besteld voor deze verslaving?
Want je hebt nooit genoeg en kan altijd wel iets gebruiken.