Aangezien het weerbericht voor dit weekend toch niet veel goeds beloofde ben ik gisteren maar eens begonnen met de DAP op mijn auto. Eerst SSR2.5 op oranje, vervolgens Wolfgang TSR3.0 op wit en als laatste Porfessional Polish op lichtgroen.
Gisteren en vandaag heb ik regelmatig gemerkt dat de DAP niets deed bij het inschakelen (uiteraard stand 1). Terug uitschakelen en nogmaals inschakelen was telkens voldoende om de machine toch in gang te zetten. Eigenlijk heb ik er verder geen aandacht aan geschonken, ik nam aan dat dit zo hoorde (bv inlopen van koolborstels).
Daarnet was ik aan de achterklep bezig, net de SSR2.5 erop gedaan en uitgesmeerd met de machine uit, ik wil de machine inschakelen op stand 1, maar tot mijn grote schrik start de DAP op volle snelheid. De SSR vloog me letterlijk rond de oren!
Gauw nagekeken, zeker vergeten terug op stand 1 te zetten na het droogdraaien in de padwasher...
Maar nee hoor, de DAP stond netjes op stand 1!
Welke stand ik ook probeer, de DAP draait direct op volle toeren, het ziet er naar uit dat de toerenregeling defect is.
Iemand dit al eerder meegemaakt, en zou hier zelf wat aan te doen zijn? Uiteraard ga ik de DAP niet zomaar openen, hij zit imers nog in de garantie. Een mailtje naar CC is al onderweg, ik heb er alle vertrouwen in dat het wel in orde komt, alleen wel jammer dat ik nu niet machinaal verder kan. Ik heb nog een zijkant te polijsten en daarna wou ik de White Diamond en EX-P ook machinaal aanbrengen. Dat wordt dus met het handje vanmiddag...
Gisteren en vandaag heb ik regelmatig gemerkt dat de DAP niets deed bij het inschakelen (uiteraard stand 1). Terug uitschakelen en nogmaals inschakelen was telkens voldoende om de machine toch in gang te zetten. Eigenlijk heb ik er verder geen aandacht aan geschonken, ik nam aan dat dit zo hoorde (bv inlopen van koolborstels).
Daarnet was ik aan de achterklep bezig, net de SSR2.5 erop gedaan en uitgesmeerd met de machine uit, ik wil de machine inschakelen op stand 1, maar tot mijn grote schrik start de DAP op volle snelheid. De SSR vloog me letterlijk rond de oren!
Gauw nagekeken, zeker vergeten terug op stand 1 te zetten na het droogdraaien in de padwasher...
Maar nee hoor, de DAP stond netjes op stand 1!
Welke stand ik ook probeer, de DAP draait direct op volle toeren, het ziet er naar uit dat de toerenregeling defect is.
Iemand dit al eerder meegemaakt, en zou hier zelf wat aan te doen zijn? Uiteraard ga ik de DAP niet zomaar openen, hij zit imers nog in de garantie. Een mailtje naar CC is al onderweg, ik heb er alle vertrouwen in dat het wel in orde komt, alleen wel jammer dat ik nu niet machinaal verder kan. Ik heb nog een zijkant te polijsten en daarna wou ik de White Diamond en EX-P ook machinaal aanbrengen. Dat wordt dus met het handje vanmiddag...