@Maaike: Dankje, is het gelukkig ook! Het is altijd maar eerst even horen, zien & voelen als je zoiets besteld ondanks ik alles altijd eerst goed uitzoek op het net.
Het is wel even aardig aanschaffen allemaal na de clinic, die aanwinsten maar deze hobby is wel degene met de meeste resultaat!
Daarbij had ik eigenlijk helemaal niks nog.. Ach wat, woon hier toch op mezelf, ben dus mijn eigen regelgever dat scheelt ook wel moet ik bekennen en je bent de veroorzaker van je eigen geluk toch?! ..ik werd dus Zaterdag op de clinic nog wat gelukkiger.....
@Tuscani: Dat zal het zijn ook denk ik.. We hebben twee vestigingen, waarvan eentje gloenieuw een paar maanden terug maar dat is er niet.
Was eens in Zuid-Duitsland bij een Lidl, daar hadden ze naast alle eigen merken ook A-merken, dus hun Cola bijvoorbeeld stond naast de Coca Cola en ook met diepvriesproducten was dat zo e.d.!
Ik kom er wel aan dat litertje disti-blub, zal vanmiddag eens kijken!
@Linkerbaan: Thanks!
Ik ben helaas de meeste namen bij het gezicht vergeten of niet gehoord, volgend keer maar echte naam & forumnaam (indien van toepassing) opspelden bij iedereen :-"
Dat gaat helemaal goedkomen denk ik, er is bij mijn TT veel eer te halen! Op de putjes na (-het is nou eenmaal een auto die niet in een vitrine staat) was het zeer goed te doen met die combi's!
De rest van de krasjes en swirls ben ik alleen maar gemotiveerder door geworden om zelf te gaan doen gelukkig!
Ik zal proberen plaatjes te schieten maar een echte uitgebreide showoff ga ik me niet aan wagen als ik bezig ben, ik ken mezelf haha