• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

desnelders

desnelders

Detailing rookie
8 jul 2010
9
0
even voorstellen

nog een belg dus, en nog wel een uit antwerpen :grinning:
Ik ben 32 jaar oud, en al heel men leven met alle versies van vw golf gereden.
Mijn eerste wagen was een golf 3 die enkele jaren geleden verkocht is

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

nu rij ik dagelijks met:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en de vriendin met de cabrio:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

en voor in het weekend staat er een golfje 1 in de garage met 1.8 G60 Turbo blokje in :bad

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

De golf 4 is nog in goede staat op een paar kleine stipjes na.
De cabrio was iets minder maar is ondertussen al gekleid, polished en waxed sinds die foto
en de golf 1 die lak is 27 jaar oud dus ga ik proberen beter te krijgen maar ik overweeg hem terug te spuiten deze winter
 
thanx $$)

ondertussen is die golf 1 wel een beetje veranderd. staat geen rolkooi of sparco stoelen meer, maar mooi golf 1 rabbit interieur, en rijd nu op stalen G60 velgen. beetje de sleeper look ;)

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

dsc4131a.jpg
 
Van harte welkom hier. Kolere, jij hebt nog wat te doen zeg met dat wagenpark van jullie!!

Ook hier is weer van toepassing, beter een goede buur dan een verre vriend.
Belgen zijn mijn buren.
 
thanx all, ja ik heb een heel gamma om me op uit te leven he, oude lak, nieuwe lak, metalic, non metalic, plastic trim, een oud interieur, leren interieur, cabrio dak, velgen, .... oppassen dat ik niet heel de site bestel o:)