• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Day Dedemsvaart (peiling)

henriant zei:
wat voor data zijn er nu allemaal arjan ?

@fouke

schrijf je dan even in op de lijst.

Ik zou me erg graag direct inschrijven maar op 11 juni kan ik niet, 21 mei is nog de vraag...We zitten hier nog met voetbaltoernooien.
 
Euhhh...
Er zijn te weinig aanmeldingen om het door te laten gaan, dus is deze locatie afgeblazen!!!

Eventueel hebben we nog wel een locatie waar we met een klein groepje terecht kunnen,
maar daar hebben we nog geen datum voor
 
Als het het weekend van 18 juni is ben ik in Nieuwleeusen , dan kan ik wel ff aan komen waaien voor de gezelligheid:party:
 
Helaas wel Henriant...

Maar 5 deelnemers is gewoon te weinig om dit door te kunnen laten gaan.
 
Ik wacht even op een datum!

Ik vind het wel erg leuk. Ik ga morgen de nieuwe auto voor mijn vriendin ophalen en die kan vast wel een lekker beurtje gebruiken!
 
Omdat het niet lukt om in het oosten meer als 5 mensen bij elkaar te krijgen even een oproepje voor diegene die in de omgeving van Dedemsvaart wonen en het leuk vinden om met een klein groepje op een zaterdag te detailen.

Stuur mij even een PriveBericht met een aantal zaterdagen (tot augustus) waarin je WEL kan.
Ik ga deze data verzamelen, volgende week kijk ik op welke datum de meeste kunnen en krijgen jullie een PB terug met een datum en exacte locatie.
Eens kijken of we het dan wel rond krijgen ;)
 
Wij hebben in dedemsvaart een grote achtertuin tot onze beschikking
maar ook dan zijn er eigenlijk maar 2 echt geinteresseerd om gezellig bij elkaar te komen :cool:
Het lijkt me enorm gezellig, maar had eigenlijk toch wel op iets meer animo gehoopt zodat we een datum kunnen gaan prikken