Vandaag de opel astra van 1998 van de vrouw onder handen genomen. Deze is 4 jaar geleden aangekocht en wss max 10 keer door een carwash gereden. De vorige eigenaar zal deze wagen ook niet super onderhouden hebben, en dus gok ik dat deze wagen nog nooit gekleid werd.
Hiermee ben ik dus begonnen
De auto kreeg een voorwas van een 20:1 mix van APC via een plantenspuit. Dit laten inweken voor 3-5 minuten en ondertussen met verschillende borstels de trim, kentekens,... onder handen genomen.
De wagen werd afgespoeld en gewassen met Meguiars Gold Class Shampoo via de 2 emmer methode.
Verdere decontaminatie via CarPro TRIX (Sample) afgespoeld en gekleid om verdere contaminatie te verwijderen
Na het kleien werd de wagen opnieuw gewassen, en droog gedept met Meguiars Water magnet, en gaf me dit resultaat
Gepolierd met Chemical Guys V38 en Meguiars Dark Wax als Glaze
Afgewerkt met Poorboys EX-P sealant
Trim behandeld met Simoniz Back to Black
Banden behandeld met Meguiars Endurance Tyre Gel
and nog enkele after-shots
bedankt
Hiermee ben ik dus begonnen
De auto kreeg een voorwas van een 20:1 mix van APC via een plantenspuit. Dit laten inweken voor 3-5 minuten en ondertussen met verschillende borstels de trim, kentekens,... onder handen genomen.
De wagen werd afgespoeld en gewassen met Meguiars Gold Class Shampoo via de 2 emmer methode.
Verdere decontaminatie via CarPro TRIX (Sample) afgespoeld en gekleid om verdere contaminatie te verwijderen
Na het kleien werd de wagen opnieuw gewassen, en droog gedept met Meguiars Water magnet, en gaf me dit resultaat
Gepolierd met Chemical Guys V38 en Meguiars Dark Wax als Glaze
Afgewerkt met Poorboys EX-P sealant
Trim behandeld met Simoniz Back to Black
Banden behandeld met Meguiars Endurance Tyre Gel
and nog enkele after-shots
bedankt