• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail Renault Twingo Gordini RS

Dieter

Detailing chief
11 okt 2012
435
103
Vandaag een Renault Twingo Gordini RS aangepakt. Gebruikte materialen zijn onder andere: Lavare autoshampoo, meguiar's klei, Born Slippy clay lube refill concentrate, Monello Mezzo, Carpro Fixer polish, poorboy's black hole en natty's blue.

Het resultaat:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Esmid en Dany
Bedankt allemaal!

@LB: de Fixer polish beviel opzich goed, met een wol pad kreeg ik het niet egaal uitgesmeerd, maar misschien ligt dat aan mij. Met een finishing pad ging het wel goed, dan is het ook heel gemakkelijk uit te poetsen. Zaterdag ga ik het weer proberen met een wol pad.

@IbizaSigno: de striping heb ik verder niets aan gedaan, de eigenaar was er heel zuinig op en hij was bang dat het zou beschadigen, dus daar ben ik maar vanaf gebleven. Het zag er ook niet zo heel slecht uit nog.