• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detail ruimte Den haag

Ik neem aan dat de puntjes die je vooraf had, al waren opgelost. Moet die keuring nog met een bepaalde regelmaat herhaald worden (bijv. voor de brandverzekering)?
 
Super om te lezen dat er in de buurt van mijn woonplaats (Berkel en Rodenrijs) een detailruimte wordt ontwikkeld. Ik heb zelf een(te kleine) garage, maar die staat uiteraard vol met rotzooi. :p Poetsen op de oprit ben ik ook niet blij mee en de workshops bij Carclean zijn helaas dungezaaid. Wat ik nog niet heb kunnen vinden is een 'prijskaartje' o.i.d. Ik vind het uiteraard normaal om te betalen voor de ruimte waar ik gebruik van mag maken. De spullen heb ik grotendeels zelf. Heb je al een idee over het prijskaartje of is de bedoeling dat je alleen zelf auto's gaat detailen?
 
Ik heb al contact opgenomen met Jim van de Autoverwennerij en mijn handen jeuken om met de DAP aan de slag te gaan.:)
Fijn dat er een betaalbare plek bestaat om je auto zonder stof, zand en andere ellende rustig onder handen te kunnen nemen.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Vandaag kleine hartstilstand gehad van de offerte i.k.v. herstellen electra volgens NEN-norm. Maar ach je moet toch wat voor je hobbie en zaak :sob::joy:

De NEN aanpassing kan inderdaad aardig wat gaan kosten, maar ik weet uit ervaring dat veiligheid boven alles gaat.
Bij veel bedrijfsmatige brandverzekeringen is het tegenwoordig een standaard eis, dat je 1x per vijf jaar de elektrische installatie dient te laten keuren conform NEN 3140.
 
@mainstreet Hebben ze zoveel extra punten gevonden, of wat? Anders misschien eens een ander bedrijf vragen? Ofwel hun tarief is heel afwijkend van wat je had verwacht, óf ze hebben veel meer afwijkingen gevonden, of de andere mogelijkheid is dat ze je wat wijsmaken en ten onrechte een veel te groot bedrag willen laten betalen (eigenlijk net als je vroeger veel met APK zag, dat bepaalde garages allerlei extra mankementen vonden bij een APK, terwijl het 2 minuten eerder nog in orde was).
 
Dat zal wel verplicht geworden zijn, toen ook aparte groep voor wasmachines in huishoudens verplicht geworden is. Meterkast/zekeringhouder heeft wel voldoende ruimte voor een extra groep, of moet er een nieuwe groepenkast in?
 
Geluk bij ongeluk: soms moet dan de hele groepenkast vervangen worden. Ik kom binnenkort wel even buurten. Overigens was mijn auto afgelopen zaterdag al opgevallen: zo'n 80 km voor de plaats van de meeting was ik vanwege de glans al gespot op de snelweg.
 
  • Leuk
Reactions: teertsniam
Goed bezig! Is het mogelijk om een plek voor meerdere dagen te reserveren? Mocht het zo zijn dat het polijsten niet binnen dezelfde dag afgerond is.