Hallo.
Vandaag terug de bmw een detailbeurtje gegeven. Echter heb ik enkel fotos van na alle bewerkingen.
Hieronder de stappen die ik heb genomen.
- wassen met 3 emmer methode (2 voor de auto en 1 voor de velgen)
- kleien (de gele klei van dodo juice samen met poorboys spray and wipe)
- iron x
- volledig afspoelen en drogen
- polijsten met monello finalle op witte pad, grover moest ik niet gaan, was al zeer tevreden met de finalle (enkele swirls die op de motorkap zaten zijn verdwenen met finale)
- alle residuen goed afnemen
- dodo juice supernatural sealent (ik hou ongelooflijk veel van deze sealent)
- velgen een laagje gegeven met poorboys wheel sealent
- banden zwarten met meguairs gold class endurance high gloss tire protection gel
De wax stap zal ik morgen uitvoeren nadat de sealent goed is gedroogd. De wax die ik er nog eens bovenop zal smeren is de dodo juice rainforest rub. (ik zou het al doen voor de geur alleen al )
Ik sta versteld van de monello finale, het zwart is nu echt echt zwart met een mooie glans.
Het zwart is zwarter dan voorheen.
Ik ben er erg trots op!! Wagen is momenteel kras/swirl vrij en wens het een lange tijd zo houden!
Niels
(ps, de fotos zijn genomen met een samsung galaxy s3 zonder effecten en dergerlijke)
Vandaag terug de bmw een detailbeurtje gegeven. Echter heb ik enkel fotos van na alle bewerkingen.
Hieronder de stappen die ik heb genomen.
- wassen met 3 emmer methode (2 voor de auto en 1 voor de velgen)
- kleien (de gele klei van dodo juice samen met poorboys spray and wipe)
- iron x
- volledig afspoelen en drogen
- polijsten met monello finalle op witte pad, grover moest ik niet gaan, was al zeer tevreden met de finalle (enkele swirls die op de motorkap zaten zijn verdwenen met finale)
- alle residuen goed afnemen
- dodo juice supernatural sealent (ik hou ongelooflijk veel van deze sealent)
- velgen een laagje gegeven met poorboys wheel sealent
- banden zwarten met meguairs gold class endurance high gloss tire protection gel
De wax stap zal ik morgen uitvoeren nadat de sealent goed is gedroogd. De wax die ik er nog eens bovenop zal smeren is de dodo juice rainforest rub. (ik zou het al doen voor de geur alleen al )
Ik sta versteld van de monello finale, het zwart is nu echt echt zwart met een mooie glans.
Het zwart is zwarter dan voorheen.
Ik ben er erg trots op!! Wagen is momenteel kras/swirl vrij en wens het een lange tijd zo houden!
Niels
(ps, de fotos zijn genomen met een samsung galaxy s3 zonder effecten en dergerlijke)