• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailen op vakantie, BMW Z3 (Update 8-8) & de 740

RogierV12

Detailing rookie
19 jul 2010
1.011
0
Tijdens mijn vakantie bij mijn maat in Frankrijk stond er een bmw Z3 Coupé en een 740 te wachten
Vorige week zondag begonnen met de Z3 en ben vandaag pas helemaal klaar dus de 740 gaat 'm niet meer worden helaas.

Swirls en hologrammen allover bij de inspectieronde
d7e44cb0.webp

601277fe.webp
bebd7097.webp

dc637171.webp

Toen kleien en dat was nodig ook
fdc3c2f4.webp

fa9c0947.webp

Toen de motorruimte gedaan met de autoglym combi en de 740 ook maar even meegepakt
voor:
416fd423.webp

605fd13a.webp

na:
7fff8884.webp

264ec99c.webp

glimmende auto werkte aanstekelijk bij franse gasten hier :))
a517e531.webp

resultaat na polijsten en alleen de wolfgang deep gloss paint sealant
b53b0cb9.webp

7e8e7520.webp

vanmorgen vroeg weer begonnen met het interieur maar dat ga ik later posten want we gaan nu uit eten. 

Zo daar ben ik weer
Interieur voor/na
0c2bb9ef.webp

60656109.webp

Beetje Blackwow op de spoilert
d517e7a2.webp

Daarna heb ik er nog een laag Wolfgang Fuzion wax overhern gesmeerd en de glans is nu echt niet meer normaal! :X
8af22220.webp

6f1bdabf.webp

69226671.webp

d3bbf9be.webp

M'n padwasher heeft ook overuren gedraaid
c2ed6a1a.webp

Bumper was niet meer te redden, die had Nico zelf gespoten en tot overmaat van ramp kreeg ie ook nog een beetje ruzie met m'n Festool en polijste ik er een stuk lak vanaf. 
As good as it gets
4e5e6821.webp

O ja, de uitlaat ook nog mooi gemaakt. 
Dit is dus gewoon rvs hè geen chroom. 
Geschuurd met p1000 en daarna tot hoogglans gepolijst kon er niet genoeg bij om het helemaal perfect te doen helaas
36ef82ef.webp

Auto gepolijst met:
Monello mezzo op oranje/wol paars rotary
Daarna
Finale op wit rotary,
Wolfgang paintwork polish enhancer met lichtgroen op de DAP
Wolfgang deep gloss paint sealant met zwart (had de rooie pad niet bij me)
Wolfgang Fuzion met het handje uiteraard

Banden:
Wolfgang tire gel

Interieur:
Sopje met APC
Pooorboys natural look
Thx for watching

Nou nou, daar had je wel even werk aan zeg!

Erg mooi geworden en wat zal de eigenaar blij zijn met jouw bezoek.
Willen ze niet dat je vaker -op bezoek- komt Rogier?

Fijn verblijf nog in Frankrijk en goed om geen regen op jouw foto's te zien.

Aficior

Hey Rogier,

Knap resultaat hoor,zonde van die bumper:(

Het werkt idd aanstekelijk: ik zie 1 emmer staan en de man die toekijkt heeft een geweldig mooie SPONS in zijn hand!!
Ik hoop dat jij hebt ingegrepen want wat heeft de dame vast??(is dat een wookie of een witte doek???:lol )

Nog een fijne (detail)vakantie

Danny

Bedankt voor de complimenten mannen, dit is de beste glans die ik ooit voor elkaar heb gekregen en ik ben er zelf ook erg trots op.
En dan heb ik eigenlijk nog een stappie overgeslagen want wilde eigenlijk nog finishen met finale op zwart.
maar omdat ik het wel een beetje welletjes vond na 5 dagen polijsten heb ik geprobeerd te finishen met Wolfgang PPE op lichtgroen wat dus prima gelukt is. :)

@zuidwest10
Eigenlijk hadden we de uitlaatrubbers achter even los moeten gooien dan had ik ze helemaal kunnen pakken.
Al met al een hele verbetering aangezien ze helemaal grijs/zwart van de oxidatie waren

Prachtige Bmw's en super resultaat. Hoe heb je eigenlijk die beschadigingen van het lederen stuur kunnen verwijderen?

Euhhhhh.....niet, gewoon ingesmeerd met natural look en toen zag het er al veel beter uit.
Ik had eigenlijk nauwelijks producten bij me voor het interieur, halve kofferbak zat al vol met detailgear en toen moest de bagage er nog bij ;)

Hey Rogier, goede vakantie gehad?

Ziet er weer gelikt uit kerel:-)^ Zoals je al zei, wat een rondingen, erg irritant lijkt me met een rotary.

Heel mooi, vooral ook het interieur! :-)^
Ik meen me een soortgelijk topic te herinneren(detailen op vakantie) ...je bent vast een graag geziene terugkomende vakantiegast daar...;)

@ Tamer
Ja echt vreselijk met de rotary, wat een hel zeg zelfs met de festool.
Doe mij maar zo'n lekker vlakke E38

@Virus
Vorig jaar ben ik hier ook geweest ja, heb toen de 740 onder handen genomen.
Ik zit bij een maat van het bmw forum die hier lekker het hele jaar woont en samen met z'n vrouw een B&B bestiert.
Chateau L'hermitage in Civray is de naam en te vinden via google.
Volgend jaar kan ik hopelijk weer hierheen :)