• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

detail BMW Z3 1,9 bouwjaar 2001

opel lover

Detailing addict
5 okt 2013
146
60
56
Afgelopen week een leuke klus gehad aan een BMW Z3. Ik zal de stappen beschrijven en dan de plaatjes tonen !! Gewassen met PB slick and wax Gekleid met PB klei en spray and wipe Weer gewassen met PB slick and wax. Auto gepolijst met PB SSR3 op gele pad (2 hits) en daarna de SSR1 op de witte pad. PB black hole erop gezet en daarna de collinite 845 Cabrio dak met APC van PB 1:10 geborsteld. Velgen met Gyon Iron en chemical guys diablo schoongemaakt en daarna in de PB wheelsealant gezet. (wielen ivm tijd er niet afgehaald) Banden met PB bold and bright gehandeld. Interieur schoongemaakt met PB APC 1:10 en met natural look van PB zijn nieuwe look terug gegeven. Beschadigingen in het leer met leerverf hersteld. Motorruimte met PB APC 1:3 ontvet en met auto glym vinyl en rubber care zijn glans terug gegeven. zie hier het resultaat
conv_532.jpg
conv_533.jpg
conv_535.jpg
conv_534.jpg
conv_536.jpg
conv_537.jpg
conv_538.jpg
conv_539.jpg
conv_540.jpg
conv_541.jpg
conv_542.jpg
conv_543.jpg
 
Onder het motto; er kunnen nooit genoeg Z3's gedetailed worden! :)^
Strak resultaat!
Wat foto's van het totaal plaatje mogen ook wel. Het zijn allemaal close ups!
En licht het aan mij of zie die Bold and Bright er op die banden uitzonderlijk vettig uit?
 
Hoi Valvetronic, nee de banden zijn niet echt vettig maar hebben een goede glans, vooral de dunlop banden welke zeer glad van structuur zijn !! . Ik zal nog wat foto's van het totaal plaatje posten.
conv_544.jpg
conv_545.jpg
 
Hoi Dietrich, ik moet zeggen het is niet mijn beste shampoo !!!, daarom gebruik ik hem op voor ik wagens ga kleien en polijsten. Ik vind BV lavarre van monello erg goed en MR pink van chemical guys !!