• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailers Limburg

Aanmeldingen:
1) Michel Kuijpers
2) RogerPassat
3) Patje (onder voorbehoud)
4) Kenny92
5) Nuttiez
6) The Joy of Detailing
7)

Als je naam onterecht op de lijst staat hoor ik het graag!!
 
Allen, heb een kleine opzet in mijn hoofd als planning:


10:00 Aanvang met bakkie koffie en eten
10:30 Voorbereiding auto ( wassen, velgen, kleien en interieur )
12:00 Polijsten van auto ( uitleg, volledige auto polijsten met paar man ) machines proberen.
14:30 Ontvetten & coaten van auto. ( lakwerk, ruiten, trims )
16:30 Afsluiting, nacontrole detail auto.

De producten die Nanolex beschikbaar stelt kunnen we hiervoor gebruiken lijkt me, gedurende de dag kan iedereen vragen stellen en uitproberen op mijn auto.

iemand nog andere ideeen?

greetz michel
 
  • Leuk
Reactions: mboots
Waarschijnlijk komt mijn zoon met zijn passat mee (reflexzilver).
Als detailers zich geroepen voelen is dit een leuk project om ons dingen te leren. Heeft hem nu 3 maanden en er is nog weinig aan gedaan.
 
Lijst met aanmeldingen aangevuld!!!

Aanmeldingen:
1) Michel Kuijpers
2) RogerPassat + zoon
3) Patje (onder voorbehoud)
4) Kenny92
5) Nuttiez
6) The Joy of Detailing
7) Supergroover (onder voorbehoud)
8) MazdaDave (onder voorbehoud)

Qua agenda kan ik me overal in vinden, wel wil ik aanbieden om de auto van de eigenaar van de ruimte onder handen te nemen, omdat we niets hoeven te betalen voor de locatie en koffie! Of hij dat wil zien we dan wel :)
 
Vraagje aan degene die in venlo aanwezig zijn: ik ben op zoek naar een polijstmiddel ZONDER glaze. Heeft iemand dit en bestaat de mogelijkheid om dit uit te proberen ?
 
Volgens mij is elk polijstmiddel een beetje glazig ( niet echt een woord ) daarom is ontvetten voor het coaten zo belangrijk.
Ik heb poorboys pro polish staan. Die is echt glaze vrij. Neem ik mee en alle 3 de nanolex polijstmiddelen zijn er ook. En mag je zeker uitproberen
 
Graag had ik enig zicht op wie nu daadwerkelijk komt, zodat ik niet met 3 vlaaien zit te kijken als er maar 5 man komen :)

Het adres voor zondag 26-nov:
Winkelveldstraat 29, 5916 NX Venlo. Bedrijfspand is van Logistic Force, kan niet missen !!
 
Aanmeldingen:
1) Michel Kuijpers
2) RogerPassat + zoon
3) Patje (onder voorbehoud)
4) Kenny92
5) Nuttiez
6) The Joy of Detailing
7) Supergroover (onder voorbehoud)
8) MazdaDave (onder voorbehoud)

Nieuwe aanmeldingen natuurlijk ook nog van harte welkom!