• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailers Limburg

moet ik even kijken... Zit dicht tegen de sinterklaas aan, even nazoeken of er niet een sinterklaas middag is gepland.
 
Ja druk mee bezig, gaat leuk worden. Heb foto's gemaakt van een mogelijke locatie en als het erg slecht weer is heb ik nog een andere optie. Zal ze morgen uploaden
 
Volgens mij nog niet vast, 19 of 26 november. De datum dat de meeste mensen kunnen. Maar ik heb nog geen idee wie wel of niet aanwezig zal zijn.
 
Hierbij wat fotos van de locatie die ik in gedachte heb:
1) buiten
IMG_2597.jpg

2: loods
IMG_2599.jpg


3: kantine
IMG_2600.jpg

IMG_2600.jpg
 
Het meeste is geregeld op dit moment! Ik ga morgen nog even kijken bij een andere vriend van me op de zaak (ook in Venlo) wat dat voor locatie is, zal de fotos plaatsen en de beste locatie kiezen voor de meeting.

- Michel neemt zijn detailing spullen mee, ik zal dat ook doen. Hiermee hebben we al voldoende polijst machines in de vorm van DAPs en Rupus. Verder ga ik ervan uit dat andere ook wat dingen meenemen.
- Ik ga nog bij de plaatselijke sloop langs voor een motorkap etc als test paneel. Een krasstraat auto kan ik ook nog wel regelen als we gezamenlijk een auto willen aanpakken.
- Ik heb contact gehad met Nanolex en zij hebben toegezegd om producten te leveren om mee te testen. Als ik ze binnen heb zal ik een foto maken, maar ik ga er nu even vanuit dat we voldoende hebben om wat dingen te kunnen coaten, polijsten, en behandelen. Zodat we de manier van voorbereiden, gebruiken en verschillen tussen producten kunnen uitproberen.
- Zonder Limburgse vlaai en koffie is er geen meeting, dus ook dat ga ik verzorgen.
Het enigste wat we nu nog nodig hebben is deelnemers om deze meeting tot een succes te maken. Ik heb het topic terug gelezen en zie de volgende datums en beschikbaarheden:

van Hout 19 nov

Michel Kuijpers 19 en 26 nov

The Joy of Detailing 26 nov

Nuttiez onbekend

Kenny92 19 of 26 nov

MazdaDave onbekend

Daveke onbekend

Graag hoor ik nog van andere forumleden of ze willen komen en wat hun voorkeur datum is, zodat we een datum kunnen prikken waar de meeste mensen kunnen.
 
  • Leuk
Reactions: Jdb
Limburg is te ver weg om naar deze meeting, maar wilde even zeggen: Top hoe je dit oppakt en regelt allemaal @mboots ! Komt vast goed daar en we zien na afloop vast wel een foto verslag etc :)
 
@mboots top geregeld man.

Een krasstraat auto kan ik ook nog wel regelen als we gezamenlijk een auto willen aanpakken.
Ik denk dat dit wel een leuk afsluiting is voor de dag om die in orde te maken en dan verslagje :)

Moet ik mijn nanolex verzameling nog meenemen? ik denk dat Nanolex zelf al genoeg levert.
Ik zal mijn DAP, Rupes, pads en doeken meenemen dan. Tevens als de accesoires etc.
Maar dan laat ik mijn nanolex collectie thuis, of wil iedereen die een keer zien haha
 
Kan er iemand een caramelschijf meebrengen ? Ik heb een embleem op mijn kofferdeksel verwijderd en stel vast dat op de lak nog zichtbaar is waar het embleem stond. Misschien kan een "expert" me even ter plaatse met raad en daad bijstaan
@mboots : prima locatie :)
 
Kan er iemand een caramelschijf meebrengen ? Ik heb een embleem op mijn kofferdeksel verwijderd en stel vast dat op de lak nog zichtbaar is waar het embleem stond. Misschien kan een "expert" me even ter plaatse met raad en daad bijstaan
@mboots : prima locatie :)
Gewoon even polijsten. Een karamelschijf is goed voor de lijmresten te verwijderen. Voor de 'schaduw' van het embleem nog weg te krijgen zou een hitje met finishing polish voldoende moeten zijn.
 
Tweede locatie vandaag geweest kijken, is stukken beter :)
Schoner, schone vloer, meer ruimte binnen en betere verlichting. Water aansluiting, kantine, en vooral verwarming in de loods. Buiten kunnen de auto's eenvoudig gewassen worden, aansluiting zit naast de rolpoort op de hoek.
IMG_2620.jpg

IMG_2621.jpg

IMG_2622.jpg

IMG_2623.jpg
 
2de is in Venlo? Is ook voor mij beter aangezien het een stuk dichter is! Voor mij zijn beide datums goed. Ik breng de polijsttas eveneens mee ;)!