• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailers Limburg

Ik ben zeker fan van een meeting in Limburg. Je bent nooit te oud om iets te leren Ik veronderstel dat Limburgse Belgen ook welkom zijn ? Weert is voor mij prima
 
Laatst bewerkt:
Ja in principe niet echt veel eisen lijkt me, ligt eraan wat iedereen zo verwacht ervan.
Je kunt zeggen wasbox met elektriciteit ( voor eventueel de polijstmachines etc, maar dat wordt zoeken denk ik )
Denk dat het meer gaat om het even gezellig bijmekaar komen en ideeen uitwisselen etc.
Iedereen kan natuurlijk zijn spulletjes meenemen, wat drank en voedsel en dan moet het wel goed komen.
Dus eventueel een grote parkeerplaats?
 
Plaats voldoende lijkt me. Ik weet niet om hoeveel personen (+ auto's) het zou gaan. Laatst heb ik onze auto's aan de kant gezet omdat de split aangevuld moest worden. Toen bedacht ik me dat er gerust een aantal auto's kan staan. Zoals gezegd alleen maar gras en split en deels onder bomen :confused:
Ik sta er wel voor open maar ik heb het verder op het thuisfront nog niet gecheckt :p

DSC_1376.JPG
 
Lijkt me een prima lokatie om iig ervaring uit te wisselen en voor mij om meer kennis op te doen. En voor mij erg dicht in de buurt zie ik.
 
Hebben we al een idee welke datum? Een zondag?
Ik zal morgen een vriend bellen met eigen bedrijf. Hebben we stroom, water en kantine en een HD.
Maar ligt er ook aan wat we willen doen natuurlijk.
 
Weekend eerste week november? Of daarna denk dat het daarna al snel slecht weer wordt. Zolang het maar droog is. Als er voorzieningen zijn is altijd beter lijkt mij dan kun je ook bv wassen of polijsten laten zien of uitvoereb. Ik was iig van plan om al mijn spullen mee te nemen
 
Zal morgen eens wat rond bellen en kijken of we ergens een motorkap vanaf kunnen halen als test object bv. Nu nog sponsors voor testproducten