• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing time youtube

goed youtube kanaal?

  • ja

    Stemmen: 11 91,7%
  • nee

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ik zal je mailen en tips geven

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12
Ik heb daarstraks een kijkje genomen op je kanaal. In de video van de AF lather shampoo dacht ik je op een gegeven moment te horen zeggen: “ So let’s see what Monello can do...”
heb dit net nog eens gechecked en idd op sec 58 - 59 zeg je dit.
Komt vrij raar over in een video over Auto Finesse shampoo.
Ja dat klopt heb het ook gezien... zeker een foutje dat ik had moeten zien tijdens het editen van de video.
 
Welke editor gebruik je voor je filmpjes? :p Ik gebruik WLMM omdat dit standaard op mijn PC zat, maar vind hem wat te beperkt. Maakt de boel wat statisch en el-cheapo. :D (Mijn skills, of het gebrek daaraan, helpen daar natuurlijk ook aan mee!)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Mijn eerste filmpjes zijn gemaakt met een reflex camera, maar dan heb ik me een galaxy s8 aangeschaft en ben ik daarmee beginnen filmen omdat de kwaliteit van de camera eigenlijk heel goed is. Dit gebruik ik dan met de standaard imovie van apple die me zeer goed bevalt... ben wel van plan naar final cut pro over te stappen naarmate het kanaal groeit. :)
 
Hey Brent.

Interessant om een Belgisch Youtube kanaal te hebben.
1 ding wat mij wel stoorde is je Engels en de hakkelende toon. Je praat ook veel te stil. Ik heb enkel de Gyeon Essence wash video bekeken. Ik bedoel dit absoluut als opbouwende kritiek.

Jammer dat de meeste Belgen hier zich in Brabant of de Kemp n bevinden. Waar zijn de Westvlamingen hier? :p
 
Ik ben zeker blij met opbouwende kritiek! Het kan me uiteindelijk alleen maar helpen. :)
Het vloeiende engels spreken is inderdaad iets waar nog aan gewerkt moet worden... hopelijk gaat dit met de ervaring van voor de camera te staan ook beteren!
Alvast bedankt voor de feedback! :)
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Vind het wel super dat je dit aandurft. Ik sta er van te kijken dat er nog niemand op je wastechniek of droogtechniek opmerkingen had :rolleyes:

Ja het heeft me wel even gekost me hier over te zetten dat je jezelf zo te kijk zet zeker omdat het een onderwerp is waar snel veel commentaar op is... maar uiteindelijk waarom niet. Kritiek zal er altijd wel zijn en ik kan nog veel leren, maar als mensen mij er gewoon feedback over geven of tips hoe ik het beter kan aanpakken is het goed voor mezelf te verbeteren. :) Heb je misschien iets aan te merken want feedback is altijd welkom:)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba en M3fan
Ja het heeft me wel even gekost me hier over te zetten dat je jezelf zo te kijk zet zeker omdat het een onderwerp is waar snel veel commentaar op is... maar uiteindelijk waarom niet. Kritiek zal er altijd wel zijn en ik kan nog veel leren, maar als mensen mij er gewoon feedback over geven of tips hoe ik het beter kan aanpakken is het goed voor mezelf te verbeteren. :) Heb je misschien iets aan te merken want feedback is altijd welkom:)
Nee hoor! Ik ben zelf nog volop aant ontdekken en steek elke dag nog zaken op hier. Tis niet aan mij om kritiek te geven over Detailing technieken.
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Aha! Leuvenaar hier, ik volgde je channel ondertussen al een maand of twee denk ik. Mede doordat je inderdaad veel producten test (en das vaak wat makkelijker en goedkoper dan al die producten zelf te gaan kopen om er dan achter te komen dat één bepaald product minder goed is).

Als ik je één tip mag geven: probeer voornamelijk iets meer aan je intonatie te werken zodat het (soms, niet altijd) overkomt alsof je een tekstje aan het afratelen bent. Probeer het gewoon lekker joviaal over te brengen en doe voor de rest verder zoals je bezig bent want de rest zit best wel snor.

We komen elkaar wel eens tegen denk ik (al hoop ik niet vandaag, want mijn Fiësta staat lekker vuil). Laatste tip trouwens: ik zou je nummerplaat erafvijzen/blurren, het internet doet rare dingen soms)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Aha! Leuvenaar hier, ik volgde je channel ondertussen al een maand of twee denk ik. Mede doordat je inderdaad veel producten test (en das vaak wat makkelijker en goedkoper dan al die producten zelf te gaan kopen om er dan achter te komen dat één bepaald product minder goed is).

Als ik je één tip mag geven: probeer voornamelijk iets meer aan je intonatie te werken zodat het (soms, niet altijd) overkomt alsof je een tekstje aan het afratelen bent. Probeer het gewoon lekker joviaal over te brengen en doe voor de rest verder zoals je bezig bent want de rest zit best wel snor.

We komen elkaar wel eens tegen denk ik (al hoop ik niet vandaag, want mijn Fiësta staat lekker vuil). Laatste tip trouwens: ik zou je nummerplaat erafvijzen/blurren, het internet doet rare dingen soms)

Leuk om te horen dat je zo dichtbij woont en het kanaal volgt. Heb ook een fiesta gehad hiervoor was een heel leuke auto om te rijden! :) dankje voor de feedback en het staat hoog op de to do list het kanaal een beetje persoonlijker te maken... de nummerplaat eraf halen is zeker geen slecht idee, maar ze gaan er moeilijk af dus dit moet ik is bekijken hoe ik het snel kan doen elke keer...
 
Leuk om te horen dat je zo dichtbij woont en het kanaal volgt. Heb ook een fiesta gehad hiervoor was een heel leuke auto om te rijden! :) dankje voor de feedback en het staat hoog op de to do list het kanaal een beetje persoonlijker te maken... de nummerplaat eraf halen is zeker geen slecht idee, maar ze gaan er moeilijk af dus dit moet ik is bekijken hoe ik het snel kan doen elke keer...

Je kan mss een nr plaat laten maken met de naam van je channel en deze met dubbelzijdige tape bevestigen op je echte nr plaat?
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Leuk om te horen dat je zo dichtbij woont en het kanaal volgt. Heb ook een fiesta gehad hiervoor was een heel leuke auto om te rijden! :) dankje voor de feedback en het staat hoog op de to do list het kanaal een beetje persoonlijker te maken... de nummerplaat eraf halen is zeker geen slecht idee, maar ze gaan er moeilijk af dus dit moet ik is bekijken hoe ik het snel kan doen elke keer...lijkt me altijd leuk je fiesta een keer te gebruiken
Je kan mss een nr plaat laten maken met de naam van je channel en deze met dubbelzijdige tape bevestigen op je echte nr plaat?
Zeker en vast een goed idee! Ga ik zeker en vast een keer bekijken om te doen...
 
Welkom! Je kanaal is leuk, wat mij wel opviel tijdens het wassen dat je niet van boven naar onder werkt, maar kris kras door elkaar. Wellicht iets om in de toekomst op te letten (en wellicht ook meerdere mitts), maar begrijp me goed, enkel opbouwend en geen kritiek!

Ga vooral zo door :)
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Welkom! Je kanaal is leuk, wat mij wel opviel tijdens het wassen dat je niet van boven naar onder werkt, maar kris kras door elkaar. Wellicht iets om in de toekomst op te letten (en wellicht ook meerdere mitts), maar begrijp me goed, enkel opbouwend en geen kritiek!

Ga vooral zo door :)
Je mag altijd feedback geven dat is geen probleem :) mijn bedoeling is wel altijd van boven naar onder te werken de pad te draaien en dit te herhalen, maar soms neem ik misschien wel een te grote oppervlakte.
 
  • Leuk
Reactions: RbL
welkom Brent! mooie clio heb je!
en een erg leuk youtube kanaal heb je daar! ik zou zeker de overstap naar final cut maken ik gebruik het ook zelf en het is heel makkelijk!
groeten uit Westerlo!
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
welkom Brent! mooie clio heb je!
en een erg leuk youtube kanaal heb je daar! ik zou zeker de overstap naar final cut maken ik gebruik het ook zelf en het is heel makkelijk!
groeten uit Westerlo!
Dankje. Heb je misschien zelf ook een youtube kanaal? Final cut is wel direct een grote stap qua geld daarom ben ik het nog even aan het uitstellen en meer aan het richten over hoe ik zelf overkom en daarna wil ik werken aan dingen als final cut en hogere kwaliteit... is het jouw clio rs op je profielfoto?
 
Ik heb wel zelf een youtube kanaal maar dat zijn call of duty filmpjes van een aantal jaar geleden dus. nu edit ik eigenlijk alleen nog mijn vakantie aftermovie filmpjes. en tjah de prijs van final cut... ik heb het van piratebay gehaald dus :p en jup dat is de mijne daarom heb ik een beetje een liefde gevormd voor clio's ;)
je hebt alvast een subscriber bij op youtube doe zo verder!
 
  • Leuk
Reactions: detailing time
Ik heb wel zelf een youtube kanaal maar dat zijn call of duty filmpjes van een aantal jaar geleden dus. nu edit ik eigenlijk alleen nog mijn vakantie aftermovie filmpjes. en tjah de prijs van final cut... ik heb het van piratebay gehaald dus :p en jup dat is de mijne daarom heb ik een beetje een liefde gevormd voor clio's ;)
je hebt alvast een subscriber bij op youtube doe zo verder!
Ja de volgende stap voor mij zou ook een clio rs zijn grote fan geweldige wagens, maar voor de moment doe ik teveel kilometers... Bedankt om te subscriben heb je ook even een subje gegeven. Misschien is het leuk in de toekomst eens een video met je rs te maken als je het zou zien zitten. :)
 
Ja de volgende stap voor mij zou ook een clio rs zijn grote fan geweldige wagens, maar voor de moment doe ik teveel kilometers... Bedankt om te subscriben heb je ook even een subje gegeven. Misschien is het leuk in de toekomst eens een video met je rs te maken als je het zou zien zitten. :)
Ik ben van plan volgend jaar een DAP aan te schaffen en in het voorjaar een full detail te doen. Dan schrijf ik er wel een verslagje over hier. en ik heb nog wat updates voorzien voor de clio wie weet open ik dan wel een project topic, geef dan maar eens een seintje :p
 
  • Leuk
Reactions: detailing time