• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Detailing time youtube

goed youtube kanaal?

  • ja

    Stemmen: 11 91,7%
  • nee

    Stemmen: 1 8,3%
  • Ik zal je mailen en tips geven

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    12

detailing time

Detailing addict
13 nov 2017
93
53
28
Rotselaar
Hallo iedereen

Ik ben Brent uit het leuvense, Belgie.
Ik ben een aantal jaren geleden begonnen met detailing en na een tijdje sloeg de vonk over.
Waar houd ik me nu zo al mee bezig? Ik houd wagens van vrienden en familie op orde en de grootste bezigheid is het youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCEuNimqA6ssfpcbDtVVCwTg
Ik ben het vooral gestart omdat het heel leuk is verschillende producten te testen en mijn kennis uit te breiden. Nu vond ik het zonde om zoveel producten te kopen en te testen en het met niemand te kunnen delen en hieruit is mijn kanaal ontstaan.

Ik zie dat er hier een heel enthousiaste groep op het forum zit dus heb ik ook aangesloten. Het is altijd geweldig de passie te lezen als het over detailing gaat. :)
 
Welkom op het forum Brent. Ik heb alleen de video in de link bekeken dus om daarop je hele kanaal te beoordelen gaat me iets te ver.
Ik zie wel in het overzicht van je video's dat je ook een aantal merken gebruikt die niet bij Carclean verkocht worden. Ik denk dat dit hier op het forum wel eens wat gevoelig kan liggen. o_O
Maar ik vind het wel leuk dat er ook een Youtube kanaal is over detailing en waar producten getest worden en ervaringen gedeeld worden wat eens niet uit de Verenigde Staten of Groot Brittanië komt maar dichter bij huis.
 
Welkom op het forum Brent. Ik heb alleen de video in de link bekeken dus om daarop je hele kanaal te beoordelen gaat me iets te ver.
Ik zie wel in het overzicht van je video's dat je ook een aantal merken gebruikt die niet bij Carclean verkocht worden. Ik denk dat dit hier op het forum wel eens wat gevoelig kan liggen. o_O
Maar ik vind het wel leuk dat er ook een Youtube kanaal is over detailing en waar producten getest worden en ervaringen gedeeld worden wat eens niet uit de Verenigde Staten of Groot Brittanië komt maar dichter bij huis.[/QUOTE

Dankuwel. Ik snap dat het wel wat gevoelig kan liggen daarom zou ik alleen merken delen die ik bij carclean zelf heb aangekocht. :) alvast bedankt om eens te kijken :) Wat ook altijd mijn bedoeling was met het kanaal dat als ik een video zou maken over een bepaald product de mensen hun eigen mening zouden kunnen geven en het een beetje zou werken als een forum in de commentaren.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb daarstraks een kijkje genomen op je kanaal. In de video van de AF lather shampoo dacht ik je op een gegeven moment te horen zeggen: “ So let’s see what Monello can do...”
heb dit net nog eens gechecked en idd op sec 58 - 59 zeg je dit.
Komt vrij raar over in een video over Auto Finesse shampoo.