• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dicapi - golf V

dicapi

Detailing rookie
5 jan 2011
20
0
Zoals iedereen hier wil ik mij even netjes voorstellen.

Ik ben Bob ben 21 jaar en woon in zwanenburg.

Mijn auto history is nog niet zo heel erg groot maar mijn rijervaring des te meer( ik heb al vele kilometers gemaakt;-) )
Ik ben sinds oktober dit jaar in het bezit van een super strakke golf V. Nadat ik hiervoor ook een golf heb gehad maar dan een 4 , ben ik in de golf familie blijven hangen( blijven mooie , betrouwbare autos) Daarnaast heb ik voor zakelijke doeleinde een Mercedes Sprinter.

Ik ben hier op het forum omdat ik wil beginnen met detailen. van mijn wagen park.

Ik heb al in een ander forum een topic geopend waarin mijn boodschappenlijstje wat ik al bijeengezocht heb , om daar enige feedbeack over te krijgen.

Ik hoop dat dit verhaal niet te saai en te lang is;-)

als er nog vragen zijn moet je je maar melden.

gr Bob

Welkom Bob, veel leesplezier hier.
Je haalt hier echt een bron van informatie uit.
Misschien zul je niet altijd door de bomen het bos zien.
Het is o zo leuk om op internet detailspulletjes aan te schaffen.
Virusje? Dat zal nog wel komen.

Hierbij een foto van mijn golf in winterstyle.
foto-4.webp

van het voorjaar als het weer tijd is voor zomerbanden komen er 19" Harry Hausen onder te liggen.
Zie profiel foto;-)

blijft altijd mooi zo`n v niet teveel aandoen en dikke sloffen eronder en klaar is kees, en die harry hausen velgen zouden hem zeker dik gaan staan.

Ronaldmk1 zei:
blijft altijd mooi zo`n v niet teveel aandoen en dikke sloffen eronder en klaar is kees, en die harry hausen velgen zouden hem zeker dik gaan staan.

Het is een combinatie die ik ook nog nooit gezien heb. En die je in de nabije toekomst ook niet zult zien aangezien de Fabriek van harry hausen falliet is.;-)