• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dicapi - golf V

Ja idd, als het meeting seizoen weer aanbreekt zal ik even mn ogen goed open houden of ze er toch niet stieken bij iemand anders ook onder zitten ;-) , keep up the good work

Wellicht niet het goede topic maar kon geen andere plek vinden voor deze vraag.

Ging vandaag me auto wassen en tot mijn schrik zag ik dat me rechter voorscherm er zo uit zag....

de plekjes lijken een klein beetje op roest plekjes iemand idee hoe dit kan?
en hoe kan ik verhelpen.

foto van de plekjes
foto2.webp

dicapi zei:
Hierbij een foto van mijn golf in winterstyle.

van het voorjaar als het weer tijd is voor zomerbanden komen er 19" Harry Hausen onder te liggen.
Zie profiel foto;-)

Zou zeker oppassen met die velgen. Iemand uit onze buurt (Noord Holland) had ook van die velgen onder zijn auto zitten, maar de randen waren bijna niet te ontdoen van de vervuiling die er in gevreten was (remstof).

Zoek even op de naam Harry Hausen en dan moet het zeker te vinden zijn. Ging geloof ik om een Audi.

EDIT:
Ik had toch niets te doen, dus heb het artikel alvast voor je opgezocht.
KLIK

En deze m.b.t. de spikkels op je lak.
KLIK

Aficior zei:
Zou zeker oppassen met die velgen. Iemand uit onze buurt (Noord Holland) had ook van die velgen onder zijn auto zitten, maar de randen waren bijna niet te ontdoen van de vervuiling die er in gevreten was (remstof).

Zoek even op de naam Harry Hausen en dan moet het zeker te vinden zijn. Ging geloof ik om een Audi.

EDIT:
Ik had toch niets te doen, dus heb het artikel alvast voor je opgezocht.
KLIK

En deze m.b.t. de spikkels op je lak.
KLIK

Zoals ik lees over de velgen ... is er met die velgen door gereden in de winter. Dit ga ik uiteraard niet doen. eeuwig zonde:-d

m.b.t de spikkels... deze ga ik doormiddel van iron-x er proberen af te halen.