• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Diepe glans, met de hand en zo min mogelijk werk.

wesje

Detailing addict
15 jun 2008
156
62
44
Giessen
Tja dit is dus weer eens zo'n vraag, wat moet je ermee. Mijn werkgever kwam vandaag bij me met de vraag, ik wil mijn metallic zwarte motorfiets met de hand een zo diep mogelijke glans geven en met zo min mogelijk inspanning. Jij poetst wel eens wat kan ik nou het beste gebruiken.

Swirls kent hij niet en ziet hij niet (kleurenblind) of wil hij niet zijn. Ik zat zelf te denken aan blackhole te adviseren met een natty's wax. Jullie nog suggesties?

Aanbieden het voor hem te doen?
En dan zelf grondig en goed doen.

Tjah geld voor vragen of niet ligt aan de relatie met je baas.

Diepe glans bestaat in hoofdzaak uit een smetteloze blanke laklaag zonder oppervlakte beschadigingen.
Daar zal je toch wat voor moeten doen om dat te bereiken.

Maar goed het is je baas.
Ik detail zelf ook op de zaak en doe daar vaak wagens van mijn baas en de zakelijke auto's in de zeldzame rustige uurtjes.
Dat doe ik dan in de baas zijn tijd en hij komt mij dan op zijn beurt altijd ruim tegemoet in de kosten van de detail producten.
Hij is altijd zo tevreden over het resultaat, dat hij regelmatig wat van mijn taken overneemt, zodat ik weer wat tijd heb om verder te gaan met detailen.
Probeer zoiets ook te regelen met je baas zou ik zeggen. :-)^

Anders is dit topic waarschijnlijk wel interessant voor hem:

https://forum.Carclean.com/cc_postst17251/grote-stappen-snel-thuis--verkoop-auto-s.aspx

Daar worden diverse producten aanbevolen voor een snel resultaat.