• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dion A3 8L

dionio

Detailing rookie
26 jan 2009
59
0
Hi there,
Ik had al wat gepost hier en daar, maar dan hier toch nog even een voorstel-post.
Ik heb vandaag mijn auto behandeld:
Wash
Kleien
SSR1
Black Hole
Natty's blue
En nog een paar kleine plastic delen ( ik had hier geen speciaal iets voor besteld. dus daarom met mijn OK-wax )

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Ik zou vandaag een paar nieuwe velgen krijgen, maar deze waren nog niet klaar. Helaas.
Zal deze post editen als ze er onder zitten!

Welkom..! :-)^

Wagen ziet er goed uit ,maar een beetje banden dressing zou de final touch zijn..

Zoals ik al zei zijn de nieuwe velgen in bestelling.
Daarom heb ik vrijwel geen tijd besteed aan de schoentjes van de auto :D
Welke bandendressing raad je me aan voor de nieuwe bandjes volgende week?

Ziet er mooi uit, ligt er aan of hoeveel glans je op je banden wil zelf gebruik ik meguiars all season dessing.

Zover had ik nog niet eens nagedacht..;-)

Ik gebruik Meguiars Endurance High Gloss en de Chemical Guys New Look Gel ,ben tevreden van beide ,maar de laatste heeft toch mijn voorkeur.
Was ook tevreden van de Shining Monkey No Spitting Tire Shine ,alleen vind ik het zeer moeilijk op te brengen ,en als het een beetje waait is het helemaal niet makkelijk.

Enne uhm, hoe tevreden ben jij over die door een Italiaans iemand ontworpen banden?
Door een Italiaan ontworpen? Giuguaro ofzo? haha. Maar wel in Nederland ( enschede dacht ik ) gefabriceerd. Vredestein.
Ben er tevreden over.