• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

DJ Supernatural 2.0 of Monello Ibrido?

Kristof S.

Detailing addict
14 apr 2010
117
65
Ik ben bijna toe aan een nieuwe wax voor mijn zwartkleurige auto's, maar kan maar niet kiezen tussen de 2.

Welke beading is de mooiste?
Is de standtijd vergelijkbaar?
Welke glanst het mooist?
...

Wie helpt mij de knoop doorhakken?

Als je voor een DJ zou gaan, zou ik deze kiezen de Dodo Juice - Supernatural Hybrid Paste Sealant

Over de standtijd kan ik nog niks zegen, maar de glans vind ik geweldig op mijn zwarte auto. :love

Welke beading is de mooiste? - beide hebben wel wat....
Is de standtijd vergelijkbaar? -> jazeker, Ibrido zal iets langer houden denk ik
Welke glanst het mooist? -> Zie hierboven, weinig over te zeggen als je het mij vraagt...

Nog even terugkomen in dit topic.

Heb ondertussen de Ibrido aangeschaft, en heb er zeker geen spijt van!
Dit is de wax waarnaar ik al een tijdje op zoek ben. Brengt soepel aan, en is gemakkelijk uit te poetsen.

Gisteren de auto een eerste keer gewassen, en de beading en vooral sheeting zijn fenomenaal.

Voorheen had ik de Fuzion (ook niet de goedkoopste) maar was hiervan niet tevreden van de standtijd en de sheeting.
Reeds na 1 week was de sheeting traag, en trok telkens in "stippen" uit elkaar. Met de Ibrido raast het water van de wagen, zonder veel achter te laten.
De standtijd zal ik nog moeten ondervinden, maar de eerste ervaringen zijn zeer hoopgevend.

Met Ibrido heb ik dus eindelijk mijn wax gevonden. Weer super werk van Monello. :-)^

Het is inderdaad een topper, blij dat ik je heb kunnen overhalen om de plastic pot om te wisselen voor de Limitata versie?
Ik vind het altijd een klein feestje om met de alu pot te werken :)

Heb zeker geen spijt van de upgrade, de feels en de looks zijn zoveel beter, ook al blijft de inhoud hetzelfde.

Pot oogt in alle geval veel mooier dan de Fuzion, en hiermee werken is inderdaad een klein feestje.
Aan de pot alleen al voel je dat je kwaliteit in handen hebt.