• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice - Basics of Bling - Wax-Safe Wash

VectraGTS

Detailing rookie
13 mrt 2016
24
2
48
Wie heeft ervaring met dit nieuwe product van Dodo Juice

Wil eigenlijk de Born to be mild aanschaffen maar zag deze ook voorbij komen

Dodo Juice - Basics of Bling - Wax-Safe Wash - 500ml
Dodo Juice - Born to be Mild shampoo - 250ml

Allebei 12,99

BoB WsW heeft een beetje kauwgomballengeur en verbruik je meer van door zijn lagere mengverhouding.
BtbM is en blijft de grootste favoriet door zijn frisse geur en goede glij eigenschappen.

Desondanks zijn het allebei Dodo Juice producten die erg goed zijn dus het blijft een kwestie van smaak.

Hieronder een tabel die ik nog niet zo lang geleden gemaakt heb met prijzen

wash-png.79968.webp

• Leuk
Reacties: Oudendijk95
Bedankt voor u reactie

ik zoek een shampoo die gewoon goed is en waar ik minst van verbruikt omdat ik niet zo vaak bestel als vele van jullie hier

maar van de beide dodo's die ik vernoem kan ik dan beter voor de btbm gaan ivm mengverhouding

Maar in u overzicht zie ik de shampoo van wolf (white satin) de goedkoopste maar is die veel minder goed dan de btbm of is dat voor een simpele poetser zoals ik me wel kan noemen wel voldoende

Maar in u overzicht zie ik de shampoo van wolf (white satin) de goedkoopste maar is die veel minder goed dan de btbm of is dat voor een simpele poetser zoals ik me wel kan noemen wel voldoende

Voor het geld vind ik de Wolf's Chemicals White Satin een prima shampoo.
Dodo Juice Born To Be Mild vind ik nog iets gladder en beter ruiken.

Persoonlijk kijk ik niet zo naar verbruik prijzen. Alleen bij hele goedkope of extreem dure ga ik bedenken waarom.

Alle shampoo's zijn in mijn optiek goed, anders waren ze niet hier te koop.

Voor prijs kun je ook kijken naar een grotere verpakking van BtbM. Maakt het per keer een stuk goedkoper.