• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Hard Candy

Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel... :grinning:

Wat wil je nog meer, kun je één apparaat voor twee hobby's gebruiken... :party:
 
Dit was mijn A3 met hard candy, wilde er nog een laagje blue velvet overheen doen, maar ehmmm kwam een andere auto tegen :schaam
Was vergeten om het uit te poetsen, kwam ik na de koffie achter, vergde wel een beetje spierkracht, maar was zeer goed te doen, resultaat was ik zelf ook zeer tevreden over.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Maar dus gisteren (eindelijk) een TT aangeschaft, een phantomzwarte 2.0 TFSI S-tronic Proline. Bij het ophalen zag ik het witte residu nog zitten, dus mijn handen jeuken nu al. Zal binnenkort een paar foto's plaatsen, zit nog te twijfelen aan de hard candy of de supernatural.

Trouwens wilde dat ik dit forum en carclean nooit tegen was gekomen :grinning:
 
Is idd een super!! resultaat echt helemaal goed :)^
Ook gefeliciteerd met je nieuwe auto :) ben benieuwd naar de foto's ;)

Maarre ff iets anders..
..... zit ik net ff de poetsspullen te ordenen.. kijk ff in de Supernatural pot (die houten) en zie tot mijn verbazing dat de O-ring gebroken is :(

Kan niet goed zijn lijkt mij.. nu hebben wij thuis wel wat o ringetjes maar daar zit niet zo'n grote bij.... Tim, zijn die nog apart te bestellen?? zo ja wil je dat voor mij doen?
 
Ik kan het navragen, moment ik ga mailen!

It can be glued together with superglue.

I have experienced this myself, just yesterday. Just join the two lengths together with Superglue/loctite.

This is how they were originally made... from one length of rubber. This is a lot cheaper and easier than sending the pot back for refitment; we may provide a selection of O-rings in the future but each O-ring is made to fit each pot perfectly in the original wooden jar batches.

All the best
Dom