• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice Supernatural Drying Towel. Is die goed?

suby555

Detailing addict
21 jul 2009
122
65
49
België
Met oog op de Dodo donderdag :-p , vroeg ik mij af deze droogdoek goed is.

Beter dan de Miracle of zo ?

Misschien eindelijk het moment om van de zeem (Autoglym Aquadry) af te kicken,hoewel ik daar persoonlijk toch zeer tevreden van ben;-)

Ik heb hem een hele tijd en ben er wel zeer tevreden van, is een leuke grote doek... Zeer zacht!

Enkel geeft hij in het begin enkele keren witte pluisjes af...

Is echt een super zachte towel. Als je wagen goed in de wax staat kun je tijdens het wassen gebruik maken van het sheeting effect van de wax. Als ik dat doe dan kan de SN drying towel mijn wagen in 1x afdrogen.

In de winter vind ik de Carrand towel wel lekkerder werken omdat die naar mijn gevoel toch meer water opneemt dan de SN towel. De Carrand is wel iets harder van stof!

Nu 5x gewassen, bij mij pluist ie niet meer. Zalige doek, wel erg groot. Ik heb juist het gevoel dat deze veel meer op kan nemen Carrand doek

Heb zelf een aantal producten van dodo en ja dodo is volgens mijn een superieurtje,daarom ook mijn topic over de supernaturls ervaringen van detailers en hobbieisten