• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

dodo juice supernatural vs collinite marque d'elegance

mk-us zei:
Tip van Flip: Voor 10 liter staat aangegeven dat je 26ml nodig hebt, dus in dit geval ook weer véél te veel gebruikt ondanks de vervuiling !

Ja dat heb ik vandaag ook gelezen bij de productgegevens van Super slick and suds. Ik zat even te kijken hoeveel een liter van dat spul koste en toen zag ik dat je inderdaad veel minder nodig hebt. Foutje....Toch spoelde het heel makkelijk af en vandaag met de regen Toppie beading! maar volgende keer inderdaad minder doseren.

Groeten en bedankt
Gdv

Heb mijn dodo juice supernatural al 2 maanden opliggen.
Na hevige en langdurige vorst (auto staat altijd buiten) zijn beading en sheeting zijn nog altijd zoals in't begin.

Voor deze waxlaag had ik eerst meguiar's nxt 2.0 wax gebruikt om de swirls te vullen.
De swirls zijn langzaam terug zichtbaar aan het worden.

Voor de nxt 2.0 heb ik de auto volledig gekleid met bilthamber regular klei.
Deze klei is super maar op sommige plaatsen toch flinke marring.

Eerst test ik de duurbaarheid van supernatural uit, daarna ga ik deze werkwijze volgen :

1 - kleien
2 - ultimate compound van meguiar's (met pad) om de swirls gedeeltelijk weg te krijgen
3 - autoglym srp (met pad) om de resterende swirls te vullen
4 - dodo juice supernatural

Goede combinatie ?