• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Tim zei:
Hahahaha die Dom! Die houdt een ruime marge aan, het zou hier eerder dan over twee weken moeten zijn. ;)

Onze bestelling bevat ook nog wat garantie goederen en weet niet in hoeverre die op voorraad zijn / waren.
 
Dan koop je toch 2 setjes Iwan, gelijk aan de slag ermee. Het is toch niet om naar te kijken. :D
 
De setjes zijn binnen! Woei!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Las het ook al ergens anders: het flesje vloeistof in de doos kan lekken!!!
Ik keek daarnet ook even voor de zekerheid, en ja er was een druppel of wat op het schuim in het blik gekomen

De doos is meteen op de kant gezet zodat het flesje rechtop komt te staan!
 
Ben ik gelukkig niet de enige!

Inmiddels de wax daardoor ook maar gemaakt gisteravond,...

Echt grappig om te doen, krijg je best een tof idee van het wax proces.

Potje met koud water in steelpannetje, vullen tot net boven de wax schilvers
Daarna laten koken, en dan het vuur iets zachter zetten.
Laten doorkoken, en roeren tot alle wax schilvers zijn opgelost.

Wordt van wazig groen, heel vloeibaar donkergroen. En droogt heel lichtgroen weer op 8d

Alleen de groene verf op buitenkant potje is ook niet zo hee lsterk, denk dat ik alles er maar afpeuter....
 
Even een vraagje aan de Dodo enthousiatelingen :

Ik wil voor onze eigen donkergrijze en een lichtblauwe Astra een wax aanschaffen maar twijfel over de onderstaande 2 waxen.
Welke zouden jullie nemen : de Rubbish Boy's Juiced Edition Carnauba Wax of de Dodo Juice Diamond White ?

De purple haze, blue velvet, rainforest rub, light fantastic en hard candy heb ik overigens al...
 
Rubbish boys had je al eens over getwijfeld niet? :-"

Volgens mij doet de purple haze&blue velvet het ook fantastisch op een grijze lak! bij mij wel toen :heart_eyes:
 
De blue velvet doet het op de moonland lak erg goed !
Door een meevallertje wil ik de dod collectie met grote potten gaan uitbreiden met een nieuwe.. vandaar ook de vraag tussen deze 2.