• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dodo Juice

Maar WAT is het. :weetniet

Een gewone knuffel, maar die doelgroep zit hier niet op het forum denk ik.

Op de laatste foto zie ik op zijn achterwerk een gaatje zitten, maar wat moet ik daar nu van denken.

Een waxpot-warmhouder.

Een washmitt.

Een powerball.

:weetniet :weetniet
 
Soepergrover zei:
Zijn die dingen nou ook gemaakt van microvezel?

Kun je er mooi je auto mee doen ;)


Denk dat hij gemaakt is van de zelfde doen als de fantastic fur aangezien dodo zegt dat deze doek gemaakt is van de vacht van een dodo;)
 
DodoDom zei:
Ok, the dodo is out of the bag.

Whilst we have been putting the finishing touches to quite a few Dodo Juice and Supernatural products, these will not be out for a month or two. Don't worry - none are products for the sake of products. All have a job to do and a point of difference.

What is in the bag, however, is a little bit of fun, created by pj - a collectible fluffy mascot.

dodofluffymascot4.jpg


Mr Skittles the Third, for this is his name, is hand made in Mauritius to our demanding specification, and covered in detailing quality microfibre. He comes in a drawstring bag (colours vary) and retails for 29.95 GBP.

dodofluffymascot1.jpg


Due to his long hair, we don't recommend he is used as a fluffy toy for babies or young children. But he could be the ultimate detailing - or desk - companion for the Dodo Juice connoisseur. Until your workmates kidnap him, hold you to ransom and generally take the mick. ;)

dodofluffymascot3.jpg
 
Een zeer hoog aaibaar gehalte...
Moet ik hebben voor m'n dochter.

En stiekem wil ik er zelf ook eentje voor bij de Detail 'goodies' ;)
 
Blijft toch een raar gezicht dat volwassen kerels een discussie gaan starten over een knuffelbeest :D
Ik hoef hem iig niet (Wilma besteld hem wel mee voor me) ;)

Vraagje over de Dodo Crudzilla : Zijn er al leden die dit product hebben gebruikt ?

Is het gewoon opsprayen, dan afspoelen, auto wassen, afspoelen en dan afnemen ?
Wil het gaan gebruiken om de oude waxlaag te strippen zonder dat ik hoef te polijsten.
 
Vraagje over de Dodo Crudzilla : Zijn er al leden die dit product hebben gebruikt ?

Heb de Crudzilla al een 3-tal keren gebruikt. Telkens op een wagen die meer dan één maand niet meer gewassen was en veel kilometers had gereden. Auto's waren niet voorzien van wax, hadden wel de zogenaamde 'traffic film' op de lak.
Ik heb de Crudzilla gewoon opgesprayd, een 5-tal minuten laten zitten en dan grondig afgespoeld en wagen nadien grondig gewassen.
NIet te geloven hoeveel aangekoekt vuil deze Crudzilla verwijderd. Er kwam nog weinig vuil van de wagen bij de gewone wasbeurt.

Voor mij een top-produkt. Gewoon aanschaffen en hier krijg je geen spijt van. Enkel grondig naspoelen met water want het lijkt me een sterk produkt :rules
 
Aangeschaft heb ik het al... maar zoals aangegeven wil ik het dus puur gaan gebruiken om de wax te strippen en in mindere maten om vuil los te weken.

We gaan het zaterdag eens proberen en ervaren !