• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Ik heb de Rubbish Boys Original Edition en de Rubbish boys Juiced edition. Be over de glans van beide waxen zeer tevreden. helaas moet ik zeggen dat de Original edion heel snel verdwenen was, vermoedelijk omdat er een laag M21 onder zat. Bij het aanbrengen (met de blote hand) vond ik het al niet erg pakken aan het oppervlak.

De Juiced edition heb ik nu een maand geleden aangebracht. Door regen een modder op onze polderwegen is de auto natuurlijk niet schoon meer maar wat wel opvalt is dat mijn donkerblauwe kleur een fantastische warme gloed en mooie glans heeft.

De juiced Edt had ik over het restant van de RBOE aangebracht. Het ziet er naar uit dat deze laag nog volledig inact is.

Dit voorjaar doe ik weer een volledige detail zonder synthetische of andere kunstmatige toevoegingen. ben benieuwd naar de prestaties van de RBOE als ik hem zo opbreng.

Houd er wel rekening mee dat aanbrengen met de blote hand best een aardig karwei is. De wax is zo hard dat het zonder het verwarmen in de handpalmen echt niet te verspreiden is (of het moet warmer zijn dan het eind september was)