• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Klopt, afhankelijk van het weer laat ik maximaal enkele uren tussen verschillende waxlagen (tenzij ik echt de tijd heb om er 24u tussen te laten.)

Nog even dit: Dodo Juice raadt voor Red Mist ook aan om het pas na minimum 24u aan te brengen na het waxen. RM zit vol solventen die een niet-uitgeharde waxlaag kunnen aantasten. Dus voor een product als RM zou ik toch lang genoeg wachten.

Kleine correctie: Het zijn vooral sealants die je best goed laat uitharden voordat je RM gebruikt omdat de solventen in RM (deels) hetzelfde kunnen zijn als die van de sealant en zo de sealant dus kunnen aantasten. RM over een gecurede wax levert minder of geen problemen. (Beetje vrij vertaald van een post van Dom op DW)