• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Bedankt voor de foto!

Ik heb vandaag de Born to be Mild en de Wookie gebruikt. Eens je die Wookie in de emmer met zeepsop steekt slurpt die megaveel sop op en vanaf dan werkt hij als een gewone washmitt (voelt niet meer overdreven groot aan), met dat verschil dat je altijd, maar dan ook altijd eens kan knijpen om extra sop op de wagen te krijgen. Echt zwaar van al dat water vond ik hem ook niet. Ik vind het een excentriek toppertje. :)

De Born to be Mild... ik begrijp waarom iedereen er zo tevreden over is. :love Ik kon het moeilijk geloven dat ik met 15 ml shampoo een zwaar vervuilde wagen kon wassen en dan had ik op het einde nog een paar liter sop over.

Hier nog een fototje van de Wookie's Fist aan het drogen. :-p

[ATTACH=full]71923[/ATTACH]

De washmitt linksonder is versleten, maar is/was zachter dan die van Mothers die er naast ligt.