• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Reageer op onderwerp

Hallo allemaal, ik heb de laatste tijd niets meer gelezen en heb niet veel meer op het forum gepost en ik heb weinig zin om alles te gaan lezen.

Nu wil ik zelf ook eens dodo gaan proberen en wou een test paketje kopen met prime lite en de 2 waxen voor warme kleuren.

Nu vroeg ik me alleen af of dit echt goed is tot vergeleiking met de meguiars producten die ik gebruik.

Ik heb de orange crush soft wax wel al een keer gebruikt. Goku en ik hebben die vorig jaar begin zomer met de cc meeting op mijn auto aangebracht.

Toen viel mij het eind resultaat nogal tegen, maar toen heb ik alleen gewassen en gewaxt. Echt een goede voorbereiding had ik toen niet en gebruikte deze wax dus ook als stand alone.

Nu vroeg ik me dus af of het veel beter wordt met een goede voorbereiding en dus ook in combinatie met de prime lite en die andere wax.