• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

doek voor de ramen en vizier helm

Paultjuh

Detailing addict
16 mei 2008
579
62
1 van de eerste kleine dingen die ik heb gekocht was een katoenendoek voor de ruiten van meguiars

ding is ideaal alleen 1 probleem (luxe probleem)
gebruik hem nu ook voor het vizier van m'n helm (met Shining Monkey D-Spec Glass Cleaner Foam)

maar daar zitten zo snel vliegen op dat ik eigenlijk een 2e wil maar die van meg is niet meer te koop
wat is er een goede vervanger voor??

en zal het helpen om het vizier in te smeren met Wolfgang - Plastik Surface Sealant zodat het vuil niet meer zo vast zal komen te zitten?
 
Wat ik altijd doe, ook omdat ik gek wordt als er iets in mijn gezichtsveld zit :no , na een motorrit meteen mijn vizier schoonmaken met een zachte natte badstof handdoek en daarna drogen met een droge handdoek. Werkt voor mij perfect. Ik heb eigenlijk nog nooit mijn vizier met een middel schoon hoeven te maken.
 
tim heeft er wel speciale doeken voor

https://www.Carclean.com/product/Poorboys_World/Velvet_Smooth_Glass_Towel_39x39cm_PB-VSG_101024
https://www.Carclean.com/product/Cobra/Cobra_Waffle_Weave_MF_Glass_Towel_COBRA-WW1627_100815
 
ik word er ook helemaal gek van, maar na het rijden vet ik meestal nog de ketting en dan ga ik naar binnen
eerder deed ik nog een warme handdoek over de motor leggen voor de vliegen maar na 10km rijden zitten ze er ook weer op
reden voor schoonmaak spul is omdat ik het niet droog eraf wil wrijven, het werkt ook goed
inspuiten, ff laten intrekken en na 2 keer eroverheen halen is het weg

turbulence, dit zijn microfibers zie ik, maar die katoenen zijn er beter voor dacht ik