• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doffe vlek?

Bas21

Detailing trainee
21 apr 2017
15
45
Iemand enig idee wat dit is? Zelf drie stappen gepolijst, maar zonder resultaat...
Betreft de kofferklep BMW E90.
 

Bijlagen

  • IMG_0385.JPG
    IMG_0385.JPG
    45,4 KB · Weergaven: 283
Je bedoelt linksonder ?

Kan vanalles zijn
Loupe erbij en zomogelijk een lakdiktemeter
En dan proberen met diverse combinaties
 
De kofferklep is voor zover ik weet nooit overgespoten. Ik vermoed zelf dat het aan de waxoyl licht, aangezien de auto volledig is behandeld destijds toen we hem meekregen.
 
Ik zal straks even op de PC naar de foto kijken. Weet nog steeds niet wat ik nou zie. :)

Defecten die je niet weg krijgt gepolijst, dat komt niet van de WaxOyl. Dit is een simpele sealant. Echter eventueel (slecht) werk voorafgaand aan de WaxOyl kan voor schade hebben gezorgd. ;)
 
Ik zie zo 1 2 3 ook niks.

Plak er even een stukje afplaktape ofzo naast. Dan kun je beter focussen met de camera.
 
Kan het zo op de foto slecht beoordelen. Het enig wat ik tegen ben gekomen was een doffe blanke lak door krassen en door loslaten van de blanke lak.
Kan je een close-up foto plaatsen?
En ander er een keer mee langs een mede detailer of schade herstel bedrijf zodat die het kunnen beoordelen.
 
Ik zie 2 kofferbak deksels. Het enige wat ik als fout kan ontdekken is dat als deze auto gisteren een station was en nu een sedan dan is dit niet weg te poetsen ;)
 
Moeilijk te zien plak er een stukje afplakband naast
Dan kan je er beter op inzoomen en weten wij waar het om gaat.
 
Gisteren met de auto langs geweest bij een goede vriend met een rupes machine, tevergeefs. Aankomende week moet de auto toch weg voor het spuiten van de moterkap i.v.m. steenslag. Laat ik gelijk het schadeherstel bedrijf even kijken, en desnoods overspuiten.