• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dominic Aka MetalheaD

MetalheaD

Detailing rookie
13 jul 2013
6
0
42
Hallo Forum leden!

Ik ben Dominic Lacroix(30) komt uit het dorp van de efteling....of terwijl kaatsheuvel!
Me grote hobbies zijn autos en die moeten schoon zijn! het is ook me kindje..

Ik ben inmiddels in het bezit van een Nissan skyline r33 gtst uit 1997,het is altijd een droom geweest om z'n auto te bezitten naar na veel gebeurtenissen in me leven kwam het er maar steeds niet van heb op jonge leeftijd me ouders verloren en de droom kwam te vervliegen. gelukkig is er een ommekeer geweest en heb ik me doel bereikt!
en ben ik de gelukkige eigenaar van deze mooie witte r33.

2hs6mpi.webp

2la7in9.webp

Ik ben echt nog een nood kwa cleaning waxing enz enz hoop hier veel te leren!

Dat ziet er een heerlijke :love wagen uit Dominic! En als je haar gaat beginnen detailen ga er nog meer plezier aan aan hebben vermoed ik. Welkom om dit forum!

Welkom!

Het blijven idd mooie auto's (en een verassing voor de mede weggebruikers bij de stoplichten:lol )
Is dit een links of een rechts gestuurde auto?.

BrunoV;335309 zei:
Dat ziet er een heerlijke :love wagen uit Dominic! En als je haar gaat beginnen detailen ga er nog meer plezier aan aan hebben vermoed ik. Welkom om dit forum!

Dat geloof ik graag zoals je ziet ben ik al begonnen.

Mustang;335342 zei:
Welkom!

Het blijven idd mooie auto's (en een verassing voor de mede weggebruikers bij de stoplichten:lol )
Is dit een links of een rechts gestuurde auto?.

hij is rechts gestuurd,zoals het hoort! deze auto is in 2011 geinporteerd naar NL en heeft nog geen 95.000 km gelopen.
Motorisch staan er nog een aantal upgrades op het programma.

Welkom hier op het forum!

Mocht je een keer hulp nodig hebben wil ik je best een keer op weg helpen hoor :cool

Woody;335356 zei:
Welkom hier op het forum!

Mocht je een keer hulp nodig hebben wil ik je best een keer op weg helpen hoor :cool

Komt goed uit zit met een aantal plekjes die ik weg wil hebben maar niet echt weet hoe of wat...