• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Doordefender -> bescherming tegen mensen die even de deur tegen je auto rammen!

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.674
200
Berkel en Rodenrijs
Iemand van het Meguiar's forum gaf me een linkje van Doordefender, een beschermer tegen openslaande deuren.

Het werkt erg simpel, er zitten een aantal magneten in (jammer voor mijn auto werkt het dus niet, aluminium chassis) en de stootstrips 'plak' je na parkeren op je deuren:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]

Best simpel idee. Ze zitten ook aan een gesealde staalkabel vast, dus ze kunnen niet gejat worden.

Check de site: Doordefender
 
Nee, echt 'vet cool' ziet het er niet uit, maar als je moet kiezen tussen een deuk of kras of zo'n setje...

Mja, not for me... Net als Tim heb ik óók een aluminium auto...
 
Die Bh voor de motorkap ziet er toch duizend keer beter uit dan dat.

Ik hoop maar dat die magneten in rubber oid ingepakt zijn. Anders ga je meer krassen maken dan je lief is. Het zal zelfs met rubber op de magneten al opletten zijn voor zandkorreltjes.
 
Zitten die dingen beveiligd? Iemand kan ze altijd wel gebruiken uiteraard ]-0
 
Gelukkig is mijn auto al voorzien van stootlijsten. Helaas wel van het verkleurende, verwerende type, maar goed. Ook al zitten er op de rest van de bolide wat butsen, die zijn in elk geval niet veroorzaakt door openzwaaiende deuren.
Voor een auto zonder strips vind ik het wel een goede uitvinding, maar ik zou toch proberen mijn auto wat veilger te parkeren, ik ben te lui om die dingen elke keer op te hangen denk ik... ;)
 
Wat een briljante oplossing zeg! Die wil ik wel, hoef ik niet meer telkens zo ver weg van andere auto's te parkeren :D
 
MrSandman zei:
Gelukkig heb ik ook stootstrips .

Tjah dat is tegenwoordig ook niet alles meer, je hebt zoveel verschillende maten wagens, een
X5 bijvoorbeeld zit al ver boven mijn stootstrip. Tenminste als ze je stootstrips niet
weer eens gejat hebben zoals mij was overkomen. Zie bijlage:

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
Jeetje das ernstig.
Hopelijk hebben ze t netjes gejat. En geen schade achtergelaten aan je lak..

Joost