• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Dr.Pepper's Pure AWESOMENESS

Bij de meesten staat het gewoon op de potten...?
De notenhouten is Mitchell and King Armor V2, de kristallen pot is Mitchell and King ADdikti (Jeroen zijn custom blend)

Nog wat laaste aanwinsten

te beginnen met de Pre Production Desire LTD

20130813_122907_RichtoneHDR_zps89399953.webp

20130813_122845_RichtoneHDR_zps41c858aa.webp

20130813_122837_RichtoneHDR_zps9d22b68d.webp

en dat het hier om de 1 out off 20 gaat is te zien aan de barcode ;)

nu wat dodo juice spul

IMG-20130813-WA0006_zps70f4e60c.webp

inclusief ultra rare-pre productions off RR

nog wat Bouncer's waxen=met als special"all signed-met persoonlijke tekst"

IMG-20130813-WA0010_zpsec249057.webp

IMG-20130813-WA0008_zps9cae2f92.webp

voor vragen....

Joos-Blue Lagoon:-"

na de blue lagoon het betse geen idee-heb enkel Capture the Rapture gebruikt-looking sweet-en Sherbet Fizz

kan niet kiezen:-/

Sorry typfoutje (A).

Maar het zullen ongetwijfeld allemaal heerlijke waxen zijn! Zelf ook capture the rapture gebruikt en vanilla ice. Moet zeggen beide werken erg fijn al heeft capture veel meer wetlook...

Als ik eerlijk ben-vindt ik de Bouncer's nou niet easy going...maar zijn wel toffe waxen=looks zijn goed
als je echt easy wil denk ik meer aan Swissvax-Wolfgangs fuzion

Ik heb nog niet genoeg ervaring met verschillende waxen om daar over te oordelen.

Heb wel met aanbrengen van dd vanilla ice deze iets te lang laten curen. GOEIE GOD! Dat word meteen afgestraft :') armspieren weer goed getraind!

Off-topic: zag dat je QD de duur uit ging? Zou je een pm willen sturen met details

ik zou het geheel eens moeten upper
meeste is inmiddels weer verkocht-waarom omdat ik stop met detailen-enkel heb ik Mitchell and King straks in mn collectie-waaronder een13tal waxen
3 bespoke's:love

Je stopt met detailen maar je laat dure potten verstoffen? ;)
Jammer dit te moeten horen, maar keuzes moeten we soms helaas maken alleen hoop ik niet door gezondheidsredenen wat ik laatst ook weer (mee)las :(

Dr. Pepper;346061 zei:
ik zou het geheel eens moeten upper
meeste is inmiddels weer verkocht-waarom omdat ik stop met detailen-enkel heb ik Mitchell and King straks in mn collectie-waaronder een13tal waxen
3 bespoke's:love

Welke waxen zijn nog aanwezig die je eventueel weg wilt doen?:-"