• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

drogen

dodgeram

Detailing rookie
27 jul 2010
13
0
Mijn auto staat buiten en ik heb gisteren de auto in de wax gezet. Vandaag wil ik ermee verder. Kan ik zonder schade de douw eraf halen met een zeem of moet ik de hele auto opnieuw wassen ivm krasgevoeligheid?

dank

Marc

Ik zou hem zeker even goed afspoelen, wassen is denk ik niet helemaal nodig. Het kan altijd dat er deze nacht stof en vuil is opgekomen, dit spoel je er zo af maar wil je niet over de lak wrijven.

Zeker niet met een ZEEM, maar gebruik een goede droogdoek. de delerium bv. Waarom zou je de dauw eraf willen halen? Als je dit wilt zou ik voor de zekeheid de auto afspoelen.

De reden is dat de tonneau cover vlekkerig was toen ik 'm gisteren in de wax had gezet. Met detailer kan je dat verwijderen dus vandaar dat ik het vroeg.

gr

Marc

Wellicht op bepaalde plekken wat de dik aangebracht en / of niet goed uitgepoetst.
Idd met een detailer kan je dat weer mooi krijgen