• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Droom project

Wat die 2 topics in ieder geval al aangeven is dat bij zulke projecten een lakdikte meter onmisbaar is.
Je zult een spot maken op het deel van 517 micron en daarna met diezelfde combi doorgaan op het paneel met 180 micron.

Je ziet aan de foto's van het eerste topic ook hoe schraal de lak is. Patrick geeft ook aan dat je met een hele lichte combi al heel ver komt en dat de lak enorm kras gevoelig is.
Wellicht is een coating zoals de Mohs hier een goede optie voor mits je de auto droog en verwarmd kan stallen.

Nicknameless is nog regelmatig online, echter post hij geen berichten meer, om wat voor reden dan ook :weetniet
Rogier V12 zal wel erg druk zijn om z'n hoofd boven water te houden als chauffeur en eigen rijder zijnde. Het gezegde zegt niet voor niets: Een Chauffeur die niet steelt of erft, moet trappen tot 'ie sterft:rules

Misschien eens een topic opstarten over "uit het oog geraakte, gewaardeerde forumleden"?

Havanna
Rogier V12
Nicknameless
erikjeeh
Paulus de Boskabouter:)_[]

Jowie;351160 zei:
......met het detailen of droogrijden?

:-b

Ik rij echt nooit met auto's die niet van mezelf zijn, ook als er geen paardje op staat. Zou ik zelf voor mijn auto ook niet willen. Los van die Ferrari lijkt het me sowieso eens leuk om de 2 Duitse powerhouses eens bij elkaar te brengen. :)

McShine;351204 zei:
:-b

Ik rij echt nooit met auto's die niet van mezelf zijn, ook als er geen paardje op staat. Zou ik zelf voor mijn auto ook niet willen. Los van die Ferrari lijkt het me sowieso eens leuk om de 2 Duitse powerhouses eens bij elkaar te brengen. :)

Dat lijkt me zeker leuk, misschien eens samen datailen :-)^
p.s. misschien weet je een leuke ruimte om binnen te kunnen werken in deze wintertijd. We wonen maar 10 min van elkaar ;-)

Inderdaad een droomproject. Ik ga niet herhalen dat je voorzichtig moet zijn, maar ik ga wel zeggen dat je moet genieten van deze klus. Je lakdiktemeter kun je thuis laten liggen. Volgens mij is de body vrijwel geheel van carbon gemaakt.